RECEPČNÍ / ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNICE

Pracovní náplň:
• Kompletní zajištění chodu recepce
• Třídění, evidence a odesílání pošty
• Vyřízení příchozích telefonátů
• Vedení uvítacích hovorů s novými klienty
• Kontrola vyplacených smluv
• Evidence, zakládání a skenování dokumentů
Požadujeme:
Co by Vám nemělo chybět?
• Znalost MS Office
• Smysl pro logické uvažování
• Zodpovědnost, komunikativnost a příjemné vystupování
• Vzdělání není podstatné
Nabízíme:
Co nabízíme my Vám?
• Pevnou pracovní dobu od 8:00 do 16:30
• Řadu zaměstnaneckých benefitů jako jsou stravenky plně hrazené zaměstnavatelem, příspěvek na penzijní připojištění, karta Multisport, příspěvek na dovolenou, zdravotní volno, firemní akce
• Nejen příjemné pracovní prostředí, ale také přátelský kolektiv
• Volné víkendy a svátky
• Možnost získat zajímavou zkušenost s prací ze specifického nebankovního sektoru
Vzdělání:
Základní, Vyučení, SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské
Pozice:
Pracovník back office, Administrativní pracovník, Pracovník front office, Recepční v administrativě
Typ pracovního poměru:
Plný úvazek
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: EC Financial Services, a.s. Lokalita: Brno Pracovní pozice: RECEPČNÍ / ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNICE Směnnost práce Plný úvazek Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: neuvedeno Nabídka přidána: 16. 5. 2025
Pracovní pozice aktivní
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce RECEPČNÍ / ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNICE: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce RECEPČNÍ / ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNICE?
Práce je nabízena v lokalitě Brno.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy EC Financial Services, a.s..