Recepční a administrativní podpora, 20 h/t, 250 Kč/h
Jste organizovaní a máte zkušenosti s administrativou? Tak hledáme právě Vás!
Co Vás čeká:
- Dynamická práce: jeden den na recepci, další den starost o kancelář
- Administrativní podpora týmu: pomoc s každodenními úkoly
- Vítání a uvádění hostů: budete tváří společnosti
- Organizace firemních akcí: školení, celopobočkové schůzky a další
- Komunikace: vyřizování telefonátů, emailů a pošty
- Správa rezervací: rezervace a příprava zasedacích místností
- Objednávky: občerstvení, kancelářské potřeby a přijímání kurýrů
- Pracovní doba: 20 hodin týdně (4 hodiny denně)
- Lokalita: Praha 4
- Nástup: srpen
Pokud máte zkušenosti v podobné pozici a dokážete si práci dobře zorganizovat, neváhejte a zašlete nám svůj životopis. Budeme se těšit!
Nabídka: * příspěvek na stravné 119 Kč/den
* využití anglického jazyka na denní bázi
Požadavky: * SŠ/VŠ vzdělání
* Předchozí administrativní zkušenost na podobné pozici
* Velmi dobrá znalost AJ pro interní komunikaci a externí komunikaci s klienty
* Velmi dobrá organizace práce, multitasking
* Komunikativní a pracovitá osobnost
- Podrobné informace o nabídce práce
Lokalita: Praha hl.m. Pracovní pozice: Recepční a administrativní podpora, 20 h/t, 250 Kč/h Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 250 Kč za hodinu Nabídka přidána: 27. 5. 2025
Pracovní pozice aktivní
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Recepční a administrativní podpora, 20 h/t, 250 Kč/h: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Recepční a administrativní podpora, 20 h/t, 250 Kč/h?
Práce je nabízena v lokalitě Praha hl.m..
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 250 Kč za hodinu.