Recepční a administrativní podpora, 20 h/t, 250 Kč/h

Praha hl.m.


Jste organizovaní a máte zkušenosti s administrativou? Tak hledáme právě Vás!

Co Vás čeká:

- Dynamická práce: jeden den na recepci, další den starost o kancelář

- Administrativní podpora týmu: pomoc s každodenními úkoly

- Vítání a uvádění hostů: budete tváří společnosti

- Organizace firemních akcí: školení, celopobočkové schůzky a další

- Komunikace: vyřizování telefonátů, emailů a pošty

- Správa rezervací: rezervace a příprava zasedacích místností

- Objednávky: občerstvení, kancelářské potřeby a přijímání kurýrů

- Pracovní doba: 20 hodin týdně (4 hodiny denně)

- Lokalita: Praha 4

- Nástup: srpen

Pokud máte zkušenosti v podobné pozici a dokážete si práci dobře zorganizovat, neváhejte a zašlete nám svůj životopis. Budeme se těšit!


Nabídka: * příspěvek na stravné 119 Kč/den

* využití anglického jazyka na denní bázi


Požadavky: * SŠ/VŠ vzdělání

* Předchozí administrativní zkušenost na podobné pozici

* Velmi dobrá znalost AJ pro interní komunikaci a externí komunikaci s klienty

* Velmi dobrá organizace práce, multitasking

* Komunikativní a pracovitá osobnost



  • Podrobné informace o nabídce práce
    Lokalita: Praha hl.m.
    Pracovní pozice: Recepční a administrativní podpora, 20 h/t, 250 Kč/h
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: 250 Kč za hodinu
    Nabídka přidána: 27. 5. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    6 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.
Zajímavé nabídky práce v okolí:

Práce Recepční a administrativní podpora, 20 h/t, 250 Kč/h: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Recepční a administrativní podpora, 20 h/t, 250 Kč/h?

Práce je nabízena v lokalitě Praha hl.m..

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 250 Kč za hodinu.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Recepční a administrativní podpora, 20 h/t, 250 Kč/h ve městě Praha hl.m.? Pošlete svůj životopis firmě ještě dnes.
0.1124