Recepční - 20-25 hodin/týden
Máte zkušenosti z recepce nebo administrativní pozice?
Domluvíte se plynule anglicky a jste organizačně zdatní?
Pokud ano, máme pro vás skvělou příležitost stát se součástí týmu v moderním prostředí!
Náplň práce:
- Zajištění bezproblémového chodu kanceláře a každodenní podpory týmu
- Příjem a koordinace návštěv, komunikace s dodavateli a externími partnery
- Organizace a koordinace schůzek, porad a firemních akcí
- Správa příchozí a odchozí korespondence, e-mailové komunikace a dokumentace
- Podpora při tvorbě a správě smluv s dodavateli
- Plánování a rezervace služebních cest a kalendářů zaměstnanců
- Administrativní úkoly podle aktuálních potřeb kanceláře
Lokalita: Praha - Karlín
Úvazek: 20 - 25 hodin týdně
Mzda: 20 000 - 25 000 Kč
Nástup: listopad 2025
Nabídka: - 5 týdnů dovolené
- 3 sick days/rok
- Stravenky / příspěvek na stravování
- Odměna za doporučení nového kolegy (referral bonus)
- Multisport karta
- Jazykové kurzy
- Sleva na firemní produkty
- Účast na charitativních akcích společnosti
Požadavky: - Minimálně 1 rok praxe na obdobné administrativní nebo recepční pozici
- Výborná znalost češtiny i angličtiny (slovem i písmem)
- Dobrá orientace v MS Office a běžných kancelářských systémech
- Znalost standardních administrativních procesů
- Výborné organizační a komunikační schopnosti
- Podrobné informace o nabídce práce
Lokalita: Praha hl.m. Pracovní pozice: Recepční - 20-25 hodin/týden Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 20000 - 25000 Kč za měsíc Nabídka přidána: 9. 10. 2025
Pracovní pozice aktivní
Práce Recepční - 20-25 hodin/týden: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Recepční - 20-25 hodin/týden?
Práce je nabízena v lokalitě Praha hl.m..
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 20000 - 25000 Kč za měsíc.