📝 Podrobnosti o nabídce práce
Informace
Co Vás čeká a nemine:
- zodpovědnost za svěřené zakázky
- aktivní práce v terénu – pravidelná kontrola prováděných prací na cca 15–20 pracovištích v Praze a blízkém okolí
- nábor zaměstnanců
- administrativní činnost, která tvoří cca 30 % pracovní doby (dokumenty k nástupu a výstupu zaměstnanců, docházky, objednávky materiálu, podklady k fakturaci)
- vedení cca 50 zaměstnanců
- závoz materiálu na střediska
Co od vás očekáváme
Očekáváme, že budete:
- akceptovat pružnou pracovní dobu, která se odvíjí od pracovní doby a potřeb jednotlivých středisek
- mít prokazatelné znalosti na úrovni SŠ s maturitou
- mít přirozenou autoritu
- vlastnit ŘP sk B. a budete aktivním řidičem – nezbytné
Co vám nabízíme
- možnost pracovat pro ryze českou společnost s 28letou historií a cca 1 800 zaměstnanci
- pružnou pracovní dobu
- k pracovní pozici standardně patří: mobilní telefon, notebook, služební automobil
- 5 týdnů dovolené
- měsíční, roční a jiné odměny
- stravenky (stravenkovou kartu)
- každý občas nemusí být ve své kůži – od toho máme sick days
- zaučení na pozici – uvedení do problematiky úklidových a speciálních služeb
- interní i externí vzdělávání (odborná školení, měkké dovednosti a další)
- 2x za rok pořádáme firemní společenskou nebo sportovní akci, abyste mohli blíže poznat své kolegy i mimo pracovní prostředí
Datum nástupu: ideálně hned
Místo výkonu práce: Praha a blízké okolí (kancelář v Praze - Kunraticích)
Typ úvazku: HPP na plný úvazek
Odměna: 48 300 Kč / měsíc
-
Lokalita: Praha
-
Směnnost: Plný
-
Nástup: IHNED
-
❓ Vše, co o této práci potřebujete vědět
👉 Kde je tato práce?
Práce je v lokalitě Praha.
👉 Kdo na tuto pozici nabírá?
Nabídku zveřejnila firma CORA PLUS s.r.o..
👉 Jaká je směnnost?
Směnnost: Plný.
👉 Kdy je nástup?
Nástup je od IHNED.
👉 Jaké jsou požadavky?
- Min. vzdělání: Středoškolské