Provozní asistent/ka, účetní
Informace
Pracovní náplní je:
- samostatné vedení ekonomické agendy plaveckého areálu, zpracování podkladů pro účetnictví, příprava výběrových řízení a smluv o dílo, administrativa spojená s chodem plaveckého areálu
- organizace provozu na plaveckém areálu včetně baru, sauny, ubytovny
- zástup vedoucích pracovníků v době jejich nepřítomnosti, komunikace se zaměstnanci
Co od vás očekáváme
- min. SŠ vzdělání s maturitou ideálně ekonomického směru
- uživatelskou znalost práce na PC
- pečlivost, organizační schopnosti, schopnost samostatného rozhodování ale i týmové spolupráce
- řidičský průkaz sk. B
Co vám nabízíme
- zajímavou a různorodou práci u stabilního zaměstnavatele
- platové zařazení do 9. třídy dle NV 341/2017 Sb., po zapracování osobní příplatek a výkonnostní odměny
- stravenky, příspěvek na penzijní pojištění nebo na benefity
- 5 týdnů dovolené, placené zdravotní volno
Předpokládaný nástup říjen až listopad 2025
Pružná pracovní doba (po-pá), s občasnou směnou odpolední a víkendovou.
Pracovní poměr je na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou.
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: Správa nemovitostí Hradec Králové, příspěvková organizace Lokalita: Hradec Králové Odvětví práce: Administrativa Pracovní pozice: Provozní asistent/ka, účetní Směnnost práce Plný Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 29 000 Kč - 37 000 Kč Nabídka přidána: 7. 10. 2025
Pracovní pozice aktivníPožadavky na kandidáta
Min. vzdělání Středoškolské
Práce Provozní asistent/ka, účetní: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Provozní asistent/ka, účetní?
Práce je nabízena v lokalitě Hradec Králové.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Správa nemovitostí Hradec Králové, příspěvková organizace.
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Hradec Králové - Administrativa