Projektový manažer/manažerka
Funkce:
projektový manažer/manažerka
Druh práce:
výkon specializovaných činností týkajících se regionálního rozvoje a vedení, koordinace a administrace významných projektů pro rozvoj města -zařazených v odboru strategie a řízení Magistrátu města Olomouce
Místo výkonu:
území správního obvodu obce s rozšířenou působností Olomouc
Platová třída:
12. platová třída (33.280 – 41.520,- Kč)
dle délky uznané praxe v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů (popř. výjimečné zařazení podle §3 odst. 4); možnost přiznání osobního příplatku a poskytování odměn za úspěšné splnění mimořádných nebo zvlášť významných pracovních úkolů dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů
Pracovní poměr:
doba neurčitá
Zákonné předpoklady:
- státní občanství ČR; občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru; popřípadě povolení k trvalému pobytu v České republice u fyzické osoby, která je cizincem a která není uvedena výše
- dosažení věku 18 let
- plná svéprávnost
- bezúhonnost
- znalost českého jazyka
- splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovených zvláštním právním předpisem
Požadovaná kvalifikace:
- vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu
Úvazek
- 0,5 úvazek
Praxe:
- min. 2 roky ve veřejné správě nebo v podnikatelské sféře (i kombinovaně) výhodou
- v oblasti projektového řízení, evropských strukturálních a investičních fondů, dotačního managementu výhodou
Jiné požadavky:
- zkušenosti s projektovým řízením výhodou
- znalost v oblasti národní a evropské dotační politiky výhodou
- znalost práce na PC (MS Office – Word, Excel, PowerPoint)
- schopnost analytického a koncepčního myšlení
- organizační schopnosti, schopnost jednat a spolupracovat s lidmi
- zkušenosti s projektovým řízením
- aktivní znalost anglického jazyka
- znalost samosprávných činností v rozvojových oblastech města
- znalost struktury veřejných subjektů v oblasti regionálního rozvoje na Olomoucku
- komunikativní a prezentační dovednosti
- zajišťování administrativních činností
- řidičský průkaz skupiny B
- ochota se soustavně vzdělávat a učit novým postupům
Bližší specifikace pracovní činnosti:
- spolupráce na významných projektech SMOl popř. městských organizací spočívající v řídící, koordinační a administrativní činnosti – sestavuje projektový tým, řídí, organizuje, koordinuje a kontroluje činnost projektového týmu i jeho jednotlivých členů, svolává, organizuje a vede porady projektového týmu či jiná související jednání, pořizuje zápisy z jednání, aktualizuje harmonogram jednotlivých projektů a kontroluje jeho plnění, spravuje dokumentaci, zajišťuje komunikaci projektového týmu se zainteresovanými stranami (odbory MMOl, externími dodavateli, dalšími organizacemi a subjekty zapojenými do projektu), zajišťuje souhrnné připomínky
- příprava podkladových materiálů pro jednání RMO a zasedání ZMO, uzavírání smluv s externími dodavateli a zveřejňování v registru smluv, popř. zajištění dalších souvisejících činností
- sledování informací o projektových námětech a projektech SMOl a městských organizací uvedených v dlouhodobém investičním plánu a v návrhu střednědobého výhledu rozpočtu SMOl popř. zajištění jejich aktualizace a to zejména v souvislosti s přípravou na programové období EU 28+ v oblasti evropské a národní dotační politiky, a dále v oblasti strategického plánování, strategického a projektového řízení
- zajištění komunikace projektového týmu se zainteresovanými stranami mimo ustanovené projektové týmy (odbory MMOl, externími dodavateli, dalšími organizacemi a subjekty zapojenými do projektu)
- provádění a řízení zavádění významných politik SMOl dle rozhodnutí RMO formou projektového řízení
- správa databáze projektových námětů a projektů statutárního města Olomouce a městských organizací ve spolupráci s odborem investic
- vedení evidenci zařízených projektových týmů
- realizace dalšího vzdělávání v souladu s plánem vzdělávání a rozvoje úředníka a prohlubování kvalifikace samostudiem nových a aktualizovaných předpisů ke svěřené pracovní agendě, včetně sledování odborných časopisů a publikací, návštěv odborných seminářů a kurzů,- plní další úkoly a činností dle pokynů nadřízených pracovníků a podle požadavků SMOl, které vyplývají ze sjednaného druhu práce v pracovní smlouvě
- spravuje a v rámci projektového řízení využívá příslušné softwarové nástroje
Co Vám můžeme nabídnout:
- jistotu, stabilitu, perspektivu, spolehlivost a prestiž
- možnost trvalého vzdělávání, osobního rozvoje a kariérního růstu
- 5 týdnů dovolené
- 5 dnů osobního volna (personal days) a 2 dny osobního volna na dobrovolnickou činnost
- příjemné pracovní prostředí a přátelský tým
- pružnou pracovní dobu i možnost úpravy pracovní doby
- zaškolení zkušeným mentorem
- služební mobilní telefon/SIM karta
- benefitní program mobilních operátorů
- Multibenefitkarta Pluxee (stravování a volnočasové aktivity)
- příspěvek na některé formy penzijního spoření
- možnost jednorázové sociální výpomoci
- bezúročné zápůjčky k překlenutí tíživé finanční situace
- finanční dary
- možnost zapůjčení služebního vozidla k soukromým účelům
- řadu dalších benefitních programů (využití městského plaveckého bazénu, abonentky do Moravského divadla Olomouc, permanentky do ZOO a na vybraná sportovní utkání)
- interní jazykové kurzy (skupinové i individuální v různých úrovních pokročilosti)
Přihláška – uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat:
(Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.)
- jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem
- druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství a, je-li zájemcem cizinec, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu
- název pozice a číslo VŘ
- datum a podpis uchazeče
K přihlášce je nutno přiložit:
- strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, (při podání přihlášky lze nahradit čestným prohlášením)
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (při podání přihlášky lze připojit v prosté kopii)
Lhůta pro podání přihlášky:
29. 8. 2025 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty – později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení)
Způsob podání přihlášky:
- poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc)
- datovou schránkou (ID: kazbzri)
- e-mailem (*********@**********)
- osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583)
*Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: : https://kariera.olomouc.eu nebo na oddělení personálním.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu i bez uvedení důvodů zrušit
nebo nevybrat žádného vhodného uchazeče.
Upozorňujeme, že podle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů:
- úředník může být členem řídícího nebo kontrolního orgánu právnické osoby provozující podnikatelskou činnost jen s předchozím písemným souhlasem územního samosprávného celku, jehož je zaměstnancem
- úředník může vykonávat jinou výdělečnou činnost jen s předchozím písemným souhlasem územního samosprávného celku, u něhož je zaměstnán (toto omezení se nevztahuje na činnost vědeckou, pedagogickou, publicistickou, literární nebo uměleckou, na činnost znalce nebo tlumočníka vykonávanou podle zvláštního právního předpisu pro soud nebo správní úřad, na činnost v poradních orgánech vlády a na správu vlastního majetku).
datum vyvěšení: 07. 08. 2025
datum sejmutí: 01. 09. 2025
Ing. Marek Černý
tajemník
vz. JUDr. Alena Daubnerová
Požadavky
- Minimální vzdělání: Bakalářské
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: Statutární město Olomouc Lokalita: Pracovní pozice: Projektový manažer/manažerka Směnnost práce Zkrácený úvazek Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 33-42 Kč Nabídka přidána: 7. 8. 2025
Pracovní pozice aktivní
Práce Projektový manažer/manažerka: Často kladené otázky
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 33-42 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Statutární město Olomouc.