📝 Podrobnosti o nabídce práce
Řídit projekty v oblasti automatizace a robotizace
Plánovat výrobní projekty a aktivně se podílet na jejich přípravě
Komunikovat se zákazníky a se členy týmu
Připravovat harmonogramy projektů
Spolupracovat na tvorbě kalkulací
Dohlížet na kvalitu technické dokumentace
Kontrolovat a hodnotit technické a ekonomické aspekty projektů
Nabídka: Práce ve stabilní společnosti s dlouholetou tradicí a neformální atmosférou.
Perspektivní zaměstnání s možností kariérního postupu.
Prostor pro profesní i osobní rozvoj a firemní knihovna plná inspirace.
Podporu vedení a celého týmu
Bohatý balíček benefitů:
Služební automobil i pro soukromé využití
Stravenkový paušál
Sick Days (zdravotní volno)
Free days (dovolená navíc)
Příspěvek na penzijní spoření
Vitamínové balíčky
Teambuildingové akce
Vzdělávání a školení
Firemní knihovna
Občerstvení na pracovišti
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Požadavky: ✅ Dokážete řídit projekty od plánování až po realizaci?
✅ Baví vás plánování, organizování a řešení výzev ve výrobě?
✅ Jste zodpovědný/á a máte smysl pro detail při práci s technickou dokumentací?
Pak hledám právě Vás na pozici Projektového manažera/Projektové manažerky.
Máte praxi na obdobné pozici a přehled v oboru automatizace a robotizace (podmínka)
Chcete rozvíjet své znalosti v oblasti svařování
Máte pokročilou znalost práce na PC (MS Office).
Zvládáte znalost technické dokumentace.
Komunikujete v anglickém jazyce na úrovni B2.
Jste komunikativní, flexibilní, loajální a zodpovědný/á.
Jste pečlivý/á, s logickým a kreativním myšlením.
Umíte řídit osobní auto (sk. B, výhoda)
-
Lokalita: Liberec
-
Nástup: IHNED
-
❓ Vše, co o této práci potřebujete vědět
👉 Kde je tato práce?
Práce je v lokalitě Liberec.
👉 Kdy je nástup?
Nástup je od IHNED.