Pracovník zákaznické podpory softwarových produktů

• Pomáhat zákazníkům s naším softwarem (telefonicky , e-mailem)
• Řešit technické problémy a připravovat instalace
• Testovat software a tvořit dokumentaci
• Instalovat a nastavovat produkty, školit uživatele
Požadujeme:
• Minimálně SŠ vzdělání (ideálně IT, stavební nebo ekonomický směr)
• Znalost Windows a Office na pokročilé úrovni
• Analytické myšlení a chuť komunikovat
• Ochotu učit se a pracovat v týmu
Výhodou (ne podmínkou) je:
• Základní znalost SQL, zkušenost s programováním nebo tvorbou webu
• Přehled o rozpočtování staveb nebo znalost produktů RTS
Nabízíme:
• Mzdu 40–50 tis.
• Stabilní zaměstnání v české firmě s 30letou tradicí
• 5 týdnů dovolené
• Příspěvek na stravování formou stravenkového paušálu (107 Kč/den)
• Příspěvek na penzijní připojištění po odpracovaném roce
• Multisport karta za 400 Kč
• 3 dny sick days
• Přátelské prostředí a prostor pro růst
Nástup možný ihned. Vhodné i pro šikovné absolventy, OZP s docházením do firmy
Místo práce: Brno, Lazaretní 13
Vzdělání:
SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské
Pozice:
Pracovník podpory zákazníků, IT konzultant, Account Manager IT
Typ pracovního poměru:
Plný úvazek
Mzda:
40 000–50 000 Kč/měsíc
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: CRI ameba.eu, s.r.o. Lokalita: Brno Pracovní pozice: Pracovník zákaznické podpory softwarových produktů Směnnost práce Plný úvazek Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 50000 Kč Nabídka přidána: 6. 5. 2025
Pracovní pozice aktivní
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Pracovník zákaznické podpory softwarových produktů: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Pracovník zákaznické podpory softwarových produktů?
Práce je nabízena v lokalitě Brno.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 50000 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy CRI ameba.eu, s.r.o..