Pracovník pro zpracování vratek (Returns Administrator)
Asistovat a podporovat Vedoucího oddělení vratek při jeho každodenních úkolech.
Koordinace vratek se skladem, techniky, obchodním a zákaznickým oddělením
Vykonávání činností spojených s vratkami ve skladu
Zajištění přesnosti, kvality a správné dokumentace všech procesů
Dodržování všech požadavků týkajících se bezpečnostního oblečení a OOPP
Plnění úkolů dle definovaných postupů v oddělení vratek včas a dle priorit
Práce podle nastavených interních procesů
Nabídka: Účast na týdenním školení v Nizozemsku je povinná
V úvodní fázi projektu (červen, červenec, srpen) se předpokládá ranní směna pro všechny zaměstnance – přesný čas začátku bude upřesněn dle potřeb projektu a zúčastněných stran
Po zahájení expedice zboží bude zaveden dvousměnný provoz:
Ranní směna: 06:00–14:00
Odpolední směna: 14:00–22:00
Směny o víkendech budou rotovat – konkrétní rozpis bude brzy upřesněn
Požadavky: Schopnost pracovat samostatně a zodpovědně
Profesionální komunikace s interními i externími zákazníky za účelem získání potřebných informací
Znalost německého jazyka
Dobrá uživatelská znalost práce na PC, schopnost pracovat s MS Office (zejména Excel) a interními systémy.
Předchozí zkušenosti nejsou podmínkou – proběhne kompletní školení
- Podrobné informace o nabídce práce
Lokalita: Plzeň-sever Pracovní pozice: Pracovník pro zpracování vratek (Returns Administrator) Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: neuvedeno Nabídka přidána: 28. 5. 2025
Pracovní pozice aktivní
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Pracovník pro zpracování vratek (Returns Administrator): Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Pracovník pro zpracování vratek (Returns Administrator)?
Práce je nabízena v lokalitě Plzeň-sever.