Pracovník podpory řízení v České obchodní inspekci
Ústřední ředitel České obchodní inspekce jako služební orgán příslušný podle § 10 odst. 1 písm. f) zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o státní službě“) vyhlašuje výběrové řízení na služební místo pracovník podpory řízení, v Oddělení podpory řízení Ústředního inspektorátu ČOI (ID 1.111.02).
Na služebním místě je vykonávána státní služba (dále jen „služba") v oboru služby:
26 – Systém veřejné správy a všeobecná vnitřní správa
Místo výkonu služby: Praha
Služební poměr na dobu: neurčitou
Předpokládaný nástup do služby na tomto služebním místě: prosinec 2025
Délka stanovené týdenní služební doby: 40 hodin
Hlavní náplň činnosti na služebním místě:
- zpracování a vyhodnocování analýz interního a externího prostředí,
- koordinace činností a osobní zainteresovanost na tvorbě strategie a strategických dokumentů vč. podkladů,
- tvorba, sledování a vyhodnocování metrik (KPI),
- tvorba, aktualizace a rozvoj procesních, kompetenčních a organizačních modelů, mapování procesů vč. údržby a rozvoje v SW ATTIS,
- činnosti související s řízením kvality, tj. rozvoj systému řízení kvality v rámci ČOI, koordinace jednotlivých pracovních skupin, činnost tajemníka pracovního týmu, podpora interních hodnotitelů,
- výkon činnosti manažera jakosti,
- kompletní správa a rozvoj systému řízení změn,
- spolupráce s enterprise architektem při návrhu a implementaci digitalizace agend a integraci systémů vč. řízení projektů.
Na tomto služebním místě je požadována pokročilá znalost práce s kancelářskými programy (MS Office: Word, Excel, PowerPoint).
Výhodou (nikoli podmínkou) je znalost SW ATTIS pro zpracování procesních, kompetenčních a organizačních modelů.
Údaje o složkách platu: služební místo je zařazeno do 12. platové třídy.
Zveřejnění údajů na www.coi.cz o složkách platu nepředstavuje veřejný příslib.
Obvyklé výše jednotlivých složek platu naleznete na internetové stránce České obchodní inspekce (dále jen „ČOI“): www.coi.cz/o-coi/kariera/
Služební úřad poskytuje následující benefity:
- pružná služební doba,
- možnost částečného výkonu služby na home office,
- dovolená 5 týdnů,
- indispoziční volno 5 dnů,
- stravenky v hodnotě 130 Kč, zaměstnanec platí 10 Kč (multifunkční karta Multibenefit, poskytovatel společnost PLUXEE ČR a.s.),
- příspěvek z FKSP formou osobního konta zaměstnance,
- finanční dary k pracovním a životním jubileím, k odchodu do důchodu a za mimořádnou aktivitu,
- 1 den volna k zajištění osobních záležitostí,
- 5 dnů studijního volna k individuálním studijním účelům.
Požadavky
- Minimální vzdělání: Bakalářské
- Práce s PC - pokročilá znalost práce s kancelářskými programy (MS Office: Word, Excel, PowerPoint)
- Práce s PC - jiné - znalost SW ATTIS pro zpracování procesních, kompetenčních a organizačních modelů.
Požadované jazyky
Čeština
(aktivní)
Benefity
- Možnost home office
- Pružná pracovní doba
- Dovolená 5 týdnů
- Sick days - 5 dní v kalendářním roce
- Stravenky - v hodnotě 130 Kč, zaměstnanec platí 10 Kč
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Vzdělávací kurzy a školení
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: Česká obchodní inspekce Lokalita: Praha Pracovní pozice: Pracovník podpory řízení v České obchodní inspekci Směnnost práce Služební poměr Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 29050-42140 Kč Nabídka přidána: 29. 9. 2025
Pracovní pozice aktivní
Práce Pracovník podpory řízení v České obchodní inspekci: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Pracovník podpory řízení v České obchodní inspekci?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 29050-42140 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Česká obchodní inspekce.