Pracovník klientské administrativy (30-40.000 KČ)
Náplň práce
- Emailová komunikace v Anglickém jazyce
- Práce s interním systémem
- Administrace faktur a plateb
- Koordinace komunikace mezi klientem a interním týmem
Požadujeme
- Praxi na obdobné pozici NEBO absolvent VŠ
- Dobrá znalost AJ - alespoň B2
- Minimálně SŠ vzdělání
- Schopnost vyhodnocovat informace a navrhovat řešení
Nabízíme
- Dobrá dostupnost MHD/parkovací stání pro zaměstnance
- Multisportka, Stravenky
- Možnost HomeOffice
- Příspěvek na penzijní spoření
- Místo výkonu zaměstnání: okolí Dobřichovic
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: Advantage Consulting, s.r.o. Lokalita: Středočeský kraj Pracovní pozice: Pracovník klientské administrativy (30-40.000 KČ) Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 30 000 - 40 000 Kč / měsíc Nabídka přidána: 22. 5. 2025
Pracovní pozice aktivní
Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Pracovník klientské administrativy (30-40.000 KČ): Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Pracovník klientské administrativy (30-40.000 KČ)?
Práce je nabízena v lokalitě Středočeský kraj.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 30 000 - 40 000 Kč / měsíc.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Advantage Consulting, s.r.o..
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Pracovník klientské administrativy (30-40.000 KČ) ve městě Středočeský kraj?
Pošlete svůj životopis firmě Advantage Consulting, s.r.o. ještě dnes.