Pracovník/ce pro chod kanceláře.

Zlín

Požadujeme: znalost práce na PC, schopnost práce v kolektivu, pečlivost, samostatnost.Náplní práce je správa a archivace dokumentů, práce v interním systému, správa pošty a další administrativní práce.Nabízíme: možnost home office, pracovní dobu možno dohodnout.Zašlete životopis, vybrané uchazeče budeme kontaktovat.

Odpovědět na inzerát
    36 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Recepční
- Holešov - Středisko volného času, příspěvková organizace
Advokátní koncipienti
- Uherské Hradiště - JUDr. Rostislav Pukl, advokátní kancelář
Samostatná účetní
- Zlín - Auditorská, daňová a účetní kancelář ve Zlíně a.s.
Samostatná účetní (m/ž)
- Zlín - Auditorská, daňová a účetní kancelář ve Zlíně a.s.
Mzdová účetní (m/ž)
- Zlín - Auditorská, daňová a účetní kancelář ve Zlíně a.s.
Účetní junior (m/ž)
- Zlín - Auditorská, daňová a účetní kancelář ve Zlíně a.s.
Pracovník/ pracovnice prádelny - DPP
- Holešov - Centrum pro seniory, příspěvková organizace
Dopravní dispečeři
- Slušovice - QUICKTRANS s.r.o.
Sekretáři (všeobecní)
- Zlín - Mgr. Marie Strakošová
Další nabídky práce >>>

Práce Pracovník/ce pro chod kanceláře.: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Pracovník/ce pro chod kanceláře.?

Práce je nabízena v lokalitě Zlín.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Murato s.r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Pracovník/ce pro chod kanceláře. ve městě Zlín? Pošlete svůj životopis firmě Murato s.r.o. ještě dnes.
0.1286