Pracovník/ce Helpdesk – weby, e-shopy

Olomouc

Do našeho týmu hledáme samostatného a zodpovědného člověka, který má vášeň pro svět webů a e-shopů, nevadí mu komunikace s klienty a dokáže se rychle učit v dynamickém prostředí. Tato pozice je pro nás klíčová, protože tvoří styčný bod mezi klienty a naším týmem – zajišťuje, aby všechny požadavky byly efektivně vyřešeny a klienti měli důvěru v naše služby.

Do našeho týmu hledáme samostatného a zodpovědného člověka, který má vášeň pro svět webů a e-shopů, nevadí mu komunikace s klienty a dokáže se rychle učit v dynamickém prostředí.
Tato pozice je pro nás klíčová, protože tvoří styčný bod mezi klienty a naším týmem – zajišťuje, aby všechny požadavky byly efektivně vyřešeny a klienti měli důvěru v naše služby.

Náplň práce

  • Podpora klientů na Helpdesku – příjem a vyhodnocení požadavků na úpravy webů a e-shopů, případně jejich přímá realizace nebo předání kolegům.
  • Vkládání obsahu na weby, základní úpravy textů a menší úpravy fotografií.
  • Administrativní podpora a zodpovědnost za backoffice kanceláře – správa dokumentace, příprava smluv, drobné pochůzky a další administrativní činnosti.
  • Koordinace s projektovými manažery – budete jejich pravou rukou a pomáhat s úkoly, které zajistí plynulý průběh projektů.
  • Kontrola rozsahu a kvality požadavků z Helpdesku a zodpovědnost za včasnou realizaci všech zakázek včetně následné komunikace s klienty.

Co očekáváme

  • Zkušenosti s administrací webů a e-shopů, orientaci v CMS systémech (např. WordPress, WooCommerce apod.).
  • Znalost práce s WYSIWYG editory a moduly CMS pro úpravu obsahu.
  • Schopnost přemýšlet nad zadanými požadavky a formulovat vhodné otázky pro získání všech potřebných informací od klienta.
  • Zodpovědný a samostatný přístup k plnění úkolů.
  • Alespoň základní orientaci v tvorbě webů a práci s grafikou.
  • Dobrou znalost českého nebo slovenského jazyka slovem i písmem.
  • Ochotu pracovat většinu času na pracovišti, s možností domluvy na home office.

Pozice je vhodná nejen pro uchazeče s praxí, ale i pro absolventy, kteří již mají zkušenost s administrací webů nebo e-shopů ze studia nebo z brigád v průběhu studia.

Co nabízíme

  • Práci v Olomouci na plný úvazek (HPP).
  • Firemní benefity: možnost home office, kariérní růst, osobní koučink, parkoviště, pružnou pracovní dobu a přátelské prostředí.
  • Možnost profesního růstu – v případě dobrých výsledků a šikovnosti možnost postupu na pozici projektového manažera.

Průběh pohovoru

  • Pošlete nám, prosím, své CV a motivační dopis.
  • Pokud nás vaše přihláška zaujme, obdržíte od nás krátký úkol k vypracování.
  • Po jeho vyhodnocení vás pozveme na krátký online pohovor, abychom se lépe poznali.
  • V případě postupu do finálního kola vás rádi přivítáme v Olomouci na osobní setkání s jednatelem společnosti, případně i projektovými manažery.

Jaké jsou benefity?

  • Firemní benefity: možnost home office, kariérní růst, osobní koučink, parkoviště, pružnou pracovní dobu a přátelské prostředí.

Hledáme

  • zodpovědnost
  • spolehlivost
  • samostatnost
  • Česky - domluvit se
  • Anglicky - čtení dokumentace
  • Úroveň: Junior

Výhodou

  • praxe na obdobné práci-excel
  • práce na obdobné práci-e-shopy
  • zkušenosti s prací s daty- Excel
  • zkušenosti s prací s daty- databáze

Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:

Práce Pracovník/ce Helpdesk – weby, e-shopy: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Pracovník/ce Helpdesk – weby, e-shopy?

Práce je nabízena v lokalitě Olomouc.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 25 000 - 30 000 Kč / měsíc .

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy BZ Company Internacional, s.r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Pracovník/ce Helpdesk – weby, e-shopy ve městě Olomouc? Pošlete svůj životopis firmě BZ Company Internacional, s.r.o. ještě dnes.
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Olomouc - IT
0.1178