Pracovník/ce Helpdesk – weby, e-shopy

Do našeho týmu hledáme samostatného a zodpovědného člověka,
který má vášeň pro svět webů a e-shopů, nevadí mu komunikace s klienty a dokáže
se rychle učit v dynamickém prostředí.
Tato pozice je pro nás klíčová, protože tvoří styčný bod mezi klienty a naším
týmem – zajišťuje, aby všechny požadavky byly efektivně vyřešeny a klienti měli
důvěru v naše služby.
Náplň práce
- Podpora
klientů na Helpdesku – příjem a vyhodnocení požadavků na úpravy webů a
e-shopů, případně jejich přímá realizace nebo předání kolegům. - Vkládání
obsahu na weby, základní úpravy textů a menší úpravy fotografií. - Administrativní
podpora a zodpovědnost za backoffice kanceláře – správa dokumentace,
příprava smluv, drobné pochůzky a další administrativní činnosti. - Koordinace
s projektovými manažery – budete jejich pravou rukou a pomáhat s úkoly,
které zajistí plynulý průběh projektů. - Kontrola
rozsahu a kvality požadavků z Helpdesku a zodpovědnost za včasnou
realizaci všech zakázek včetně následné komunikace s klienty.
Co očekáváme
- Zkušenosti
s administrací webů a e-shopů, orientaci v CMS systémech (např. WordPress,
WooCommerce apod.). - Znalost
práce s WYSIWYG editory a moduly CMS pro úpravu obsahu. - Schopnost
přemýšlet nad zadanými požadavky a formulovat vhodné otázky pro získání
všech potřebných informací od klienta. - Zodpovědný
a samostatný přístup k plnění úkolů. - Alespoň
základní orientaci v tvorbě webů a práci s grafikou. - Dobrou
znalost českého nebo slovenského jazyka slovem i písmem. - Ochotu
pracovat většinu času na pracovišti, s možností domluvy na home office.
Pozice je vhodná nejen pro uchazeče s praxí, ale i pro
absolventy, kteří již mají zkušenost s administrací webů nebo e-shopů ze studia
nebo z brigád v průběhu studia.
Co nabízíme
- Práci
v Olomouci na plný úvazek (HPP). - Firemní
benefity: možnost home office, kariérní růst, osobní koučink, parkoviště,
pružnou pracovní dobu a přátelské prostředí. - Možnost
profesního růstu – v případě dobrých výsledků a šikovnosti možnost postupu
na pozici projektového manažera.
Průběh pohovoru
- Pošlete
nám, prosím, své CV a motivační dopis. - Pokud
nás vaše přihláška zaujme, obdržíte od nás krátký úkol k vypracování. - Po
jeho vyhodnocení vás pozveme na krátký online pohovor, abychom se lépe
poznali. - V
případě postupu do finálního kola vás rádi přivítáme v Olomouci na osobní
setkání s jednatelem společnosti, případně i projektovými manažery.
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: Everesta, s.r.o. Lokalita: Olomouc Pracovní pozice: Pracovník/ce Helpdesk – weby, e-shopy Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 25 000 - 30 000 Kč Nabídka přidána: 23. 6. 2025
Pracovní pozice aktivníPožadavky na kandidáta
Pracovně právní vztah Plný
Práce Pracovník/ce Helpdesk – weby, e-shopy: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Pracovník/ce Helpdesk – weby, e-shopy?
Práce je nabízena v lokalitě Olomouc.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 25 000 - 30 000 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Everesta, s.r.o..