Pracovník back-office/Administrativní pracovník

Pro našeho klienta, společnost, která svým klientům nabízí drony a kamery, hledáme vhodného kandidáta na pozici Pracovník back-office/Administrativní pracovník.
Chcete pracovat v malém, přátelském a dynamickém kolektivu, kde se nebudete nudit? Hledáme šikovného člověka, který se nebojí administrativy, má rád pořádek v papírech i v datech a dokáže být pravou rukou týmu.
Náplň práce:
* každodenní administrativa (e-maily, fakturace, evidence dokumentů)
* podpora obchodního a technického týmu
* komunikace s dodavateli a zákazníky
* organizace interních procesů a dohled nad jejich hladkým chodem
* příležitostná pomoc s přípravou podkladů pro vedení společnosti
--strong--Očekáváme:--/strong--
* samostatnost, pečlivost a smysl pro detail
* dobrou znalost MS Office (Word, Excel)
* příjemné vystupování a schopnost komunikovat s lidmi
* zkušenost z podobné pozice výhodou, ale není nutností
* chuť učit se a být součástí týmu, který jede na plný plyn
* anglický jazyk na komunikativní úrovni
* komunikativní a pozitivní osobnost
--strong--Nabízíme:--/strong--
* práci v malém, dynamickém kolektivu, kde si navzájem pomáháme
* příjemné pracovní prostředí a neformální atmosféru
* možnost uplatnit vlastní nápady a zlepšovat procesy
* flexibilitu a podporu v profesním růstu
* férové finanční ohodnocení
* Multisport kartu pro aktivní odpočinek
* další benefity (sick days, občerstvení na pracovišti, firemní akce)
* jistotu stabilního zaměstnání a možnost dlouhodobé spolupráce
* práci na HPP, možný i zkrácený úvazek
* základní mzdu v rozmezí 35 000 – 50 000 Kč dle praxe
* měsíční odměny dle výkonu
* příspěvek na stravování
* nástup možný ihned
* pracovní smlouva na dobu určitou - 1 rok
* kanceláře: Praha- Stodůlky
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
--strong--Benefity--/strong--
* Bonusy/prémie
* Flexibilní začátek/konec pracovní doby
* Občerstvení na pracovišti
* Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
* Zdravotní volno/sickdays
* Firemní akce
Požadujeme:
Angličtina - Mírně pokročilá
Vzdělání:
Vyučení
Pozice:
Fakturant/ka, Pracovník back office, Administrativní pracovník
Typ pracovního poměru:
Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Mzda:
35 000–50 000 Kč/měsíc
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. Lokalita: Pracovní pozice: Pracovník back-office/Administrativní pracovník Směnnost práce Plný úvazek/Zkrácený úvazek Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 50000 Kč Nabídka přidána: 3. 9. 2025
Pracovní pozice aktivní
Práce Pracovník back-office/Administrativní pracovník: Často kladené otázky
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 50000 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy PŘEDVÝBĚR.CZ a.s..