Práce z domova - administrativní činnost

O nás
Jsme úklidová firma, která se věnuje i IT věcem – ať už jde o automatizace, správu systémů nebo online nástroje pro zefektivnění naší práce. Neustále hledáme chytrá řešení a nebojíme se technologií. Fungujeme moderně, na dálku a v přátelském tempu.
Co vás čeká
Flexibilní práce z domova, při které si můžete rozvrhnout čas dle svých možností. Vaší hlavní náplní bude telefonická a písemná komunikace se zákazníky (volání, SMS, e-maily), tvorba nabídek a smluv. Pracujeme v prostředí Google Workspace (Google Sheets, Google Docs, Gmail apod.).
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
Základní orientace v tabulkách (Google Sheets nebo Excel)
Schopnost samostatně komunikovat a organizovat si čas
Spolehlivost a pečlivost při práci s dokumenty
Výhodou bude, pokud budete umět
Práce s Google Workspace (Drive, Docs, Gmail)
Zkušenost s tvorbou nabídek nebo smluv
Předchozí zkušenost v administrativě nebo zákaznickém servisu
Co Vám můžeme nabídnout:
Práce z pohodlí domova s možností volné pracovní doby
Přátelský tým a podpora při zaučení
Dlouhodobá spolupráce s možností růstu
Smysluplná práce s přímým dopadem – vaše činnost pomáhá zákazníkům i firmě
Možnost sladit práci s rodinou nebo jinými závazky
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: Správná databáze s.r.o. Lokalita: Plzeň Pracovní pozice: Práce z domova - administrativní činnost Směnnost práce parttime Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 100 – 200 Kč / hod Nabídka přidána: 14. 4. 2025
Pracovní pozice aktivní
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Práce z domova - administrativní činnost: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Práce z domova - administrativní činnost?
Práce je nabízena v lokalitě Plzeň.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 100 – 200 Kč / hod.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Správná databáze s.r.o..