Poradce/konzultant v agendě ZAM (Ž/M)

Sokolov
  • Směnnost: Pružná pracovní doba
  • Min. požadované vzdělání: Vyšší odborné
  • Počet pracovních míst: 1
  • Pracovněprávní vztah: Pracovní poměr - plný úvazek
  • Vhodnost pracovního místa pro typy zaměstnanců: Zdravé osoby
  • Nabízená mzda: 24 790 - 35 770 Kč/měsíc

Hlavní náplň činnosti:

Činíte úkony orgánu prvního stupně ve správním řízení jako úřední osoba oprávněna k těmto úkonům na základě vnitřních řídících aktů či pověření. Vyřizujete věci ve správním řízení, včetně dílčích částí správního řízení podle běžných postupů (např. opatřování
podkladů pro vydání rozhodnutí, jejich ověřování a došetřování, kontrola a oprava zřejmých nesprávností v rozhodnutí, vyjádření, osvědčení nebo sdělení, sepisování protokolu o ústním jednání a ústním podání, jakož i o jiných úkonech ve styku s účastníky
správního řízení, vyřizování stížností a oprav apod.). Posuzujete podklady pro správní řízení a provádíte důkazy potřebné ke zjištění stavu věci.
• Vykonáváte činnosti vyžadující individuální přístup k jednotlivým případům, popřípadě rozhodování při volbě z více variantních řešení, spočívající v soustavném přímém osobním styku s uchazeči o zaměstnání.
• Poskytujete základní informace z oblasti evidence, zprostředkování a poradenství, oblasti nástrojů aktivní politiky zaměstnanosti a o realizovaných projektech.
• Podílíte se na pomoci s vyplněním a kontrolou příslušných formulářů, souvisejících se zařazením do evidence uchazeče, zájemce na Úřadu práce ČR.
• Podáváte základní informace o podmínkách pro podání Žádosti o zprostředkování zaměstnání, Žádosti o zařazení do evidence zájemců o zaměstnání a Žádosti o podporu v nezaměstnanosti.
• Přijímáte doklady související s oblastí evidence a podpor v nezaměstnanosti, zprostředkování a poradenství.
• Obsluhujete technické vybavení pro zajištění přenosu informací o činnostech a službách Úřadu práce ČR, popř. vyvolávací systém, infobox a PC pro klienty. Poskytujete pomoc klientům při obsluze PC v rámci samo-obslužných aktivit spojených s hledáním
zaměstnání.
• Další úkoly v rámci Vašeho služebního zařazení plníte dle pokynů přímých nadřízených.
• Ve své činnosti se řídíte organizačním a pracovním řádem služebního úřadu, obecně
závaznými právními předpisy, vnitřními řídícími akty a služebními předpisy, plníte další obecné úkoly z nich vyplývající a řádně hospodaříte se svěřenými prostředky.
• Zúčastňujete se školení o bezpečnosti práce a požární ochraně organizovaných služebním úřadem.
Kvalifikační a další požadavky:
• uchazeč má potřebnou znalost českého jazyka, není-li státním občanem České republiky
• minimálně vyšší odborné vzdělání
• výborná uživatelská znalost práce s PC zejména MS Word a MS Excel
• výborné komunikační dovednosti
• odpovědnost, samostatnost, flexibilita, bezúhonnost
• profesionální vystupování, psychická odolnost
• znalosti, popř. praxe v oblasti státní správy výhodou

Pracovní podmínky:
• platové zařazení v souladu s platnými právními předpisy v 10. platové třídě
• státnímu zaměstnanci přísluší platový tarif od 24 790 Kč do 35 770 Kč
• k platovému tarifu náleží zvláštní příplatek podle § 6 nařízení vlády č. 304/2014 Sb.,
o platových poměrech státních zaměstnanců. Výše příplatku činí měsíčně ve skupině II.
2 300 Kč.
• po zkušební době možnost přiznání osobního příplatku
• pružná pracovní doba – plný úvazek (40 hodin týdně)
• předpokládaný nástup od 15. srpna 2025

Pracovní poměr na dobu určitou po dobu dočasné nepřítomnosti státního zaměstnance (dlouhodobá pracovní neschopnost) se zkušební dobou 6 měsíců (určena v souladu s § 178 odst. 3 zákona o státní službě, v platném znění).

V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky motivační dopis s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis a kopii dokladu o dosaženém vzdělání,
nejpozději do 20. července 2025,
na e-mailovou adresu:
Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků. Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na
výběrovém řízení.

Bližší informace na webových stránkách:
https://www.uradprace.cz/poradce-konzultant-v-agende-zam-kop-sokolov-id-11014476-20-07-2025

Mapa umístění pracoviště:
Odpovědět na inzerát
    9 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Referent/ka oddělení hygieny výživy a předmětů běžného užívání
- Karlovy Vary - Krajská hygienická stanice Karlovarského kraje se sídlem v Karlových Varech
Referent/ka správy příjmů v 9. PT
- Karlovy Vary - Generální ředitelství cel
SOCIÁLNÍ PRACOVNÍK / PRACOVNICE – CPIC CHEB
- Cheb - Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra
Další nabídky práce >>>

Práce Poradce/konzultant v agendě ZAM (Ž/M): Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Poradce/konzultant v agendě ZAM (Ž/M)?

Práce je nabízena v lokalitě Sokolov.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 24 790 - 35 770 Kč/měsíc.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Úřad práce České republiky.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Poradce/konzultant v agendě ZAM (Ž/M) ve městě Sokolov? Pošlete svůj životopis firmě Úřad práce České republiky ještě dnes.
0.1422