Pomocný administrativní pracovník

Třinec

Přijmeme do týmu aktivní paní na pozici pomocný administrativní pracovník.

Náplní práce budou jednoduché administrativní činnosti, vedení pokladny. Zařizování pochůzek.

Pracovní doba na 4 hodny denně.

Výhodou je řidičský průkaz sk.B

Pracoviště: Třinec

POZICE JE VYHRAZENA PRO OZP (chráněná dílna)

Pro sjednání osobního pohovoru volejte na

Odpovědět na inzerát
    46 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.

Práce Pomocný administrativní pracovník: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Pomocný administrativní pracovník?

Práce je nabízena v lokalitě Třinec.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Symantec Group s.r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Pomocný administrativní pracovník ve městě Třinec? Pošlete svůj životopis firmě Symantec Group s.r.o. ještě dnes.
0.1391