Plánovač dopravy a zákaznického servisu
Právě hledáme Plánovače dopravy a zákaznického servisu!
Máte zkušenosti s komunikací v angličtině? Máte praxi v logistice a plánování dopravy?Máte chuť pracovat v dynamickém prostředí, kde je kladeno důraz na preciznost, flexibilitu a efektivitu?
Pokud ano, čtěte dál!
Co vás čeká:
- Plánování přeprav dle požadavků našich zákazníků a optimalizace dopravních cest.
- Komunikace s dodavateli a dopravci na denní bázi pro zajištění hladkého průběhu přepravy.
- Tvorba objednávek přepravy pro nominované dopravce a jejich následné rozesílání.
- Analýza vytíženosti vozidel a návrhy na zlepšení, které povedou k vyšší efektivitě přepravy.
- Podpora při implementaci nových řešení a procesů ve vztahu logistiky a zákaznické podpory.
- Komunikace s týmem a kolegy v rámci oddělení zákaznického servisu a tracking týmu ohledně zajištěných přeprav
- Aktualizace a správa dat v systému, včetně dohledávání informací v reportech a hlášení změn v přepravních rozpisech.
- Analýza a návrhy na zefektivnění logistických procesů a implementace změn.
Nabídka: - pracovní doba 8-16:30
- měsíční bonus
- možnost 2x týdně home office
- příspěvek na dopravu
- stravenky
- 5 týdnů dovolené
- cafeterie
- multisport karta
Požadavky: - anglický jazyk pro denní komunikaci s klientem a pro interní komunikaci
- český nebo slovenský jazyk pro komunikaci se skladem
- pokročilá znalost MS Office - například MS Excel kontingenční tabulky, funkce
- schopnost monitorovat a eskalovat věci
- velmi dobré komunikační schopnosti
- Podrobné informace o nabídce práce
Lokalita: Praha hl.m. Pracovní pozice: Plánovač dopravy a zákaznického servisu Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: neuvedeno Nabídka přidána: 22. 9. 2025
Pracovní pozice aktivní
Práce Plánovač dopravy a zákaznického servisu: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Plánovač dopravy a zákaznického servisu?
Práce je nabízena v lokalitě Praha hl.m..