PERSONALISTKA / ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNICE (m/ž)
Informace
Do naší personální agentury hledáme samostatného, flexibilního, pečlivého a spolehlivého kolegu/kolegyni s komunikačním a organizačním talentem a schopností přicházet s novými nápady. Uvítáme proaktivním a klientsky orientovaný přístup, schopnost efektivní práce, s uměním řešit problémy a poradit si operativně i s více úkoly najednou.
• administrativní podpora kanceláře personální agentury
• komplexní zpracování personální agendy, tj. vznik, průběh a ukončení pracovního poměru
• administrativní podpora při náboru nových zaměstnanců, tj. inzerce, aktivní vyhledávání uchazečů, plánování pohovorů
• vedení personální administrativy, tj. vedení pracovně právní dokumentace, vedení osobních složek zaměstnanců, aj.
• komunikace s obchodními partnery/klienty
• práce v MSExcel, MSWord
Co od vás očekáváme
• ukončené SŠ vzdělání
• praxe v oblasti administrativy a personalistiky
•. praxe v oblasti personalistiky výhodou
• pečlivost
• důslednost
• spolehlivost a samostatnost
• loajalitu
• řiď. pr. sk. B
Co vám nabízíme
• dlouhodobý hlavní pracovní poměr u stabilní společnosti
• volné víkendy
• práce přímo v centru Plzně na lukrativní adrese
• příjemný malý kolektiv
• nástup ihned nebo dle domluvy
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: futurel s.r.o. Lokalita: Plzeň Odvětví práce: Personalistika Pracovní pozice: PERSONALISTKA / ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNICE (m/ž) Směnnost práce Plný Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 15 000 Kč - 24 000 Kč Nabídka přidána: 3. 9. 2025
Pracovní pozice aktivníPožadavky na kandidáta
Min. vzdělání Středoškolské
Práce PERSONALISTKA / ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNICE (m/ž): Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce PERSONALISTKA / ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNICE (m/ž)?
Práce je nabízena v lokalitě Plzeň.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy futurel s.r.o..
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Plzeň - Personalistika