Personalista oddělení výkonu personálních činností

Brno-město


- provádění veškerých úkonů personální agendy spojené se vznikem, průběhem a skončením služebního poměru policistů a pracovního poměru zaměstnanců,

- organizace a realizace výběru uchazečů o přijetí do služebního či pracovního poměru, průběžné doplňování volných služebních a pracovních míst,

- vyhlašování a provádění výběrových řízení podle právních předpisů,

- vedení stanovené personální evidence, statistiky a databází v informačním systému HR SAP.


Nabídka: - 10. platová třída - platové rozpětí 24 790 Kč až 35 770 Kč podle délky praxe (nařízení vlády č. 341/2017 Sb. v platném znění),

- zvláštní příplatek 2 500 Kč,

- po zapracování možnost osobního příplatku,

- pracovní poměr na dobu určitou, po roce možnost doby neurčité, zkušební doba 4 měsíce,

- 25 dnů dovolené, 5 dnů zdravotního volna,

- po 6 měsících pracovního poměru možnost čerpání příspěvků z FKSP (příspěvek na rekreaci, kulturu a sport, příspěvek zaměstnavatele na penzijní nebo životní připojištění do výše osobního limitu),

- možnost firemní mateřské školky.


Požadavky: - vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání,

- nutná velmi dobrá znalost obecně platných právních předpisů týkajících se pracovního poměru zejména zákoníku práce; všeobecný přehled v oblasti pracovně právní problematiky

- znalost zákona o služebním poměru příslušníků bezpečnostních sborů - výhodou,

- dobrá uživatelská znalost práce s PC (Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Internet),

- znalost programu HR SAP - výhodou

- znalost elektronického vedení jednacího protokolu (ETŘ) - výhodou,

- velmi dobré komunikační, organizační a prezentační schopnosti,

- schopnost samostatné i týmové práce,

- ochota se vzdělávat a v praxi aplikovat získané znalosti,

- pečlivost, zodpovědnost, vysoké pracovní nasazení,

- odolnost vůči stresovým situacím,

- řidičský průkaz sk. B aktivní řidič výhodou.


Poznámka: Zájemce k přihlášce do výběrového řízení přiloží:

- motivační dopis,

- strukturovaný životopis zaměřený zejména na splnění základních předpokladů pro obsazení pracovního místa, předchozí průběh zaměstnání, současné pracovní zařazení,

- kopie dokladů o nejvyšším dosaženém vzdělání.

Součástí výběrového řízení bude odborný test na ověření předpokladů pro výkon nabízené pracovní pozice a absolvování orientačního psychologického vyšetření na nabízenou pracovní pozici.

Písemnou přihlášku, požadované doklady, včetně svojí kontaktní adresy, telefonu a e-mailové adresy, zájemce doručí nejpozději do 18. 11. 2025 na adresu:

Krajské ředitelství policie Jihomoravského kraje

Odbor personální

611 32 Brno, Kounicova 24

nebo e-mailem:

k č. j. KRPB-207274-1/ČJ-2024-0600OP

Bližší informace poskytne: Mgr. Martina Poláková, personalista, odbor personální, KŘP Jmk, tel.: .

Osobní údaje uchazečů budou zpracovávány v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a rady (EU) č. 2016/679, o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) a N MV a SSP náměstka ministra vnitra pro státní službu a státního tajemníka v Ministerstvu vnitra č. 41/2019 o personální evidenci a o zpracovávání osobních údajů, které s ní souvisejí, v platném znění.}

  • Podrobné informace o nabídce práce
    Lokalita: Brno-město
    Pracovní pozice: Personalista oddělení výkonu personálních činností
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: neuvedeno
    Nabídka přidána: 3. 11. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    7 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.

Práce Personalista oddělení výkonu personálních činností: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Personalista oddělení výkonu personálních činností?

Práce je nabízena v lokalitě Brno-město.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Personalista oddělení výkonu personálních činností ve městě Brno-město? Pošlete svůj životopis firmě ještě dnes.
0.1215