PERSONALISTA/HR MANAGER - vedení personálního a mzdového oddělení

Liberec

PERSONALISTA / HR MANAGER – vedení personálního a mzdového oddělení

  • Pracoviště:  Personální a mzdové oddělení Technické univerzity v Liberci
  • Úvazek: 100 % (40 hod./týden)
  • Mzdové zařazení: mzdová třída B7
    • přiznání příplatku za vedení, po adaptaci přiznání základního příplatku v návaznosti na hodnocení pracovního výkonu

  • Pracovní smlouva: první smlouva na dobu určitou v délce 1 roku, další prodloužení již na dobu neurčitou
  • Nástup: 01. 12. 2025, příp. dle dohody
  • Životopis zaslat: nejpozději do 01. 11. 2025.   


Náplň práce

Hledáme zkušeného personalistu, který bude zodpovědný za chod Personálního a mzdového oddělení a bude koordinovat jeho činnosti. Vaší hlavní rolí bude:

  • řízení kompletní personální a mzdové agendy v souladu s platnou legislativou
  • realizace náborových procesů, výběrových řízení a onboardingu
  • tvorba, aktualizace a koordinace interních směrnic, postupů a formulářů v oblasti pracovněprávní a mzdové agendy v rámci univerzity
  • zajištění zaměstnávání cizinců, vysílání pracovníků do zahraničí a souvisejících odvodů
  • metodická podpora při čerpání mzdových prostředků a řízení personálních nákladů dle pravidel poskytovatelů financí
  • odborné konzultace a podpora vedoucích pracovníků i zaměstnanců při pracovněprávních a mzdových otázkách
  • práce v informačním systému VEMA – nastavování parametrů pro vedení personálně-mzdové agendy
  • správa agendy zaměstnaneckých benefitů a podpora pozitivního pracovního prostředí
  • elektronizace a optimalizace personálně-mzdových procesů
  • sledování legislativních změn a jejich praktická implementace
  • dohled nad dodržováním pracovněprávních předpisů napříč univerzitou


Požadavky:  

  • VŠ/SŠ vzdělání, ideálně v oblasti personálního řízení, HR, práva nebo ekonomie
  • minimálně 3 roky odborné praxe v personální a mzdové oblasti, praxe na obdobné pozici výhodou
  • znalost pracovněprávní legislativy, zákoníku práce, odměňování, benefitů a zaměstnávání cizinců
  • analytické myšlení, orientace v reportingu a analýze personálních dat
  • schopnost implementace legislativních změn do praxe
  • zkušenosti s podmínkami poskytovatelů finančních prostředků výhodou
  • angličtina na běžné komunikační úrovni
  • běžná uživatelská znalost MS Word, Excel, PowerPoint; zkušenost s HR/mzdovými systémy výhodou
  • organizační a koordinační schopnosti, komunikační a poradenské schopnosti, samostatnost
  • flexibilita a iniciativa, zodpovědnost, spolehlivost a pečlivost


Co nabízíme:

  • přátelský a zkušený tým
  • zázemí stabilního zaměstnavatele v inspirativní akademické sféře
  • 6 týdnů dovolené
  • pružnou pracovní dobu
  • zvýhodněné stravování v univerzitní menze – denní nabídka až 6 jídel, čerstvé saláty a minutky
  • dětský koutek pro děti batolecího věku, univerzitní mateřskou školu
  • dobrou dopravní dostupnost, parkoviště a krytá stání pro kola a elektrokola
  • možnost ubytování v zaměstnanecké ubytovně
  • příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění
  • zvýhodněné telefonní tarify
  • možnost profesního růstu a vzdělávání – školení, kurzy, konference
  • volnočasové kulturní a sportovní aktivity
  • další benefity spojené s prací na univerzitě


Zaujaly Vás výše uvedené informace? Pokud ano, pošlete prosím níže požadované dokumenty na e-mailovou adresu: **********@****** nebo na adresu Technické univerzity v Liberci.

K přihlášce do výběrového řízení musí být přiloženy tyto dokumenty:

  • strukturovaný životopis se stručnou charakteristikou odborné praxe
  • kopie dokladů o dosaženém vzdělání
  • motivační dopis


Informace k výběru vhodného uchazeče:

Výběrové řízení proběhne v prvním kole posouzením doručených listinných dokumentů, v druhém kole osobním pohovorem s vybranými uchazeči. Součástí druhého kola bude test odborných znalostí. Předpokládaný termín jednání výběrové komise s uchazeči/kami je stanoven na 46.-47. týden roku 2025. O výsledku budou všichni uchazeči a uchazečky informováni nejpozději do 30 dnů od ukončení výběrového řízení. 

Uchazeč/ka je oprávněn/a požádat do 30 kalendářních dní od zveřejnění výsledků výběrového řízení prostřednictvím e-mailu: **********@****** vyhlašovatele o vyjádření ke svým výsledkům v rámci výběrového řízení. Vyhlašovatel zašle do 30 kalendářních dní od obdržení žádosti písemné vyjádření k výsledkům uchazeče.

Výběrové řízení je od 02. 10. 2025 zveřejněno na úřední desce Technické univerzity v Liberci (viz: https://www.tul.cz/univerzita/uredni-deska/kariera/). 

Požadavky


  • Minimální vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)



Benefity


  • Bonusy a prémie
  • Multisport karta
  • Závodní stravování
  • Dovolená 6 týdnů
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Firemní školka

  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: Technická univerzita v Liberci
    Lokalita: Liberec
    Pracovní pozice: PERSONALISTA/HR MANAGER - vedení personálního a mzdového oddělení
    Směnnost práce Plný úvazek
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: neuvedeno
    Nabídka přidána: 2. 10. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

Práce PERSONALISTA/HR MANAGER - vedení personálního a mzdového oddělení: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce PERSONALISTA/HR MANAGER - vedení personálního a mzdového oddělení?

Práce je nabízena v lokalitě Liberec.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Technická univerzita v Liberci.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici PERSONALISTA/HR MANAGER - vedení personálního a mzdového oddělení ve městě Liberec? Pošlete svůj životopis firmě Technická univerzita v Liberci ještě dnes.
0.1057