PERSONALISTA/HR MANAGER - vedení personálního a mzdového oddělení
PERSONALISTA / HR MANAGER – vedení personálního a mzdového oddělení
- Pracoviště: Personální a mzdové oddělení Technické univerzity v Liberci
- Úvazek: 100 % (40 hod./týden)
- Mzdové zařazení: mzdová třída B7
- přiznání příplatku za vedení, po adaptaci přiznání základního příplatku v návaznosti na hodnocení pracovního výkonu
- Pracovní smlouva: první smlouva na dobu určitou v délce 1 roku, další prodloužení již na dobu neurčitou
- Nástup: 01. 12. 2025, příp. dle dohody
- Životopis zaslat: nejpozději do 01. 11. 2025.
Náplň práce
Hledáme zkušeného personalistu, který bude zodpovědný za chod Personálního a mzdového oddělení a bude koordinovat jeho činnosti. Vaší hlavní rolí bude:
- řízení kompletní personální a mzdové agendy v souladu s platnou legislativou
- realizace náborových procesů, výběrových řízení a onboardingu
- tvorba, aktualizace a koordinace interních směrnic, postupů a formulářů v oblasti pracovněprávní a mzdové agendy v rámci univerzity
- zajištění zaměstnávání cizinců, vysílání pracovníků do zahraničí a souvisejících odvodů
- metodická podpora při čerpání mzdových prostředků a řízení personálních nákladů dle pravidel poskytovatelů financí
- odborné konzultace a podpora vedoucích pracovníků i zaměstnanců při pracovněprávních a mzdových otázkách
- práce v informačním systému VEMA – nastavování parametrů pro vedení personálně-mzdové agendy
- správa agendy zaměstnaneckých benefitů a podpora pozitivního pracovního prostředí
- elektronizace a optimalizace personálně-mzdových procesů
- sledování legislativních změn a jejich praktická implementace
- dohled nad dodržováním pracovněprávních předpisů napříč univerzitou
Požadavky:
- VŠ/SŠ vzdělání, ideálně v oblasti personálního řízení, HR, práva nebo ekonomie
- minimálně 3 roky odborné praxe v personální a mzdové oblasti, praxe na obdobné pozici výhodou
- znalost pracovněprávní legislativy, zákoníku práce, odměňování, benefitů a zaměstnávání cizinců
- analytické myšlení, orientace v reportingu a analýze personálních dat
- schopnost implementace legislativních změn do praxe
- zkušenosti s podmínkami poskytovatelů finančních prostředků výhodou
- angličtina na běžné komunikační úrovni
- běžná uživatelská znalost MS Word, Excel, PowerPoint; zkušenost s HR/mzdovými systémy výhodou
- organizační a koordinační schopnosti, komunikační a poradenské schopnosti, samostatnost
- flexibilita a iniciativa, zodpovědnost, spolehlivost a pečlivost
Co nabízíme:
- přátelský a zkušený tým
- zázemí stabilního zaměstnavatele v inspirativní akademické sféře
- 6 týdnů dovolené
- pružnou pracovní dobu
- zvýhodněné stravování v univerzitní menze – denní nabídka až 6 jídel, čerstvé saláty a minutky
- dětský koutek pro děti batolecího věku, univerzitní mateřskou školu
- dobrou dopravní dostupnost, parkoviště a krytá stání pro kola a elektrokola
- možnost ubytování v zaměstnanecké ubytovně
- příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění
- zvýhodněné telefonní tarify
- možnost profesního růstu a vzdělávání – školení, kurzy, konference
- volnočasové kulturní a sportovní aktivity
- další benefity spojené s prací na univerzitě
Zaujaly Vás výše uvedené informace? Pokud ano, pošlete prosím níže požadované dokumenty na e-mailovou adresu: **********@****** nebo na adresu Technické univerzity v Liberci.
K přihlášce do výběrového řízení musí být přiloženy tyto dokumenty:
- strukturovaný životopis se stručnou charakteristikou odborné praxe
- kopie dokladů o dosaženém vzdělání
- motivační dopis
Informace k výběru vhodného uchazeče:
Výběrové řízení proběhne v prvním kole posouzením doručených listinných dokumentů, v druhém kole osobním pohovorem s vybranými uchazeči. Součástí druhého kola bude test odborných znalostí. Předpokládaný termín jednání výběrové komise s uchazeči/kami je stanoven na 46.-47. týden roku 2025. O výsledku budou všichni uchazeči a uchazečky informováni nejpozději do 30 dnů od ukončení výběrového řízení.
Uchazeč/ka je oprávněn/a požádat do 30 kalendářních dní od zveřejnění výsledků výběrového řízení prostřednictvím e-mailu: **********@****** vyhlašovatele o vyjádření ke svým výsledkům v rámci výběrového řízení. Vyhlašovatel zašle do 30 kalendářních dní od obdržení žádosti písemné vyjádření k výsledkům uchazeče.
Výběrové řízení je od 02. 10. 2025 zveřejněno na úřední desce Technické univerzity v Liberci (viz: https://www.tul.cz/univerzita/uredni-deska/kariera/).
Požadavky
- Minimální vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Benefity
- Bonusy a prémie
- Multisport karta
- Závodní stravování
- Dovolená 6 týdnů
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Firemní školka
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: Technická univerzita v Liberci Lokalita: Liberec Pracovní pozice: PERSONALISTA/HR MANAGER - vedení personálního a mzdového oddělení Směnnost práce Plný úvazek Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: neuvedeno Nabídka přidána: 2. 10. 2025
Pracovní pozice aktivní
Práce PERSONALISTA/HR MANAGER - vedení personálního a mzdového oddělení: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce PERSONALISTA/HR MANAGER - vedení personálního a mzdového oddělení?
Práce je nabízena v lokalitě Liberec.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Technická univerzita v Liberci.