📝 Podrobnosti o nabídce práce

Informace
Jsme mladá, dynamická firma, která poskytuje profesionální úklidové služby — a hledáme šikovnou, samostatnou a kreativní osobnost, která se stane mojí pravou rukou: osobní asistentkou a bude mít pod palcem i operační záležitosti naší firmy. Rosteme a brzy si u nás v appce zákazníci objednají nejen úklid ale i další služby a především - ne jen v Praze, ale po celé ČR.
Co bude náplní tvé práce:
* Veškerá administrativa a agenda – fakturace B2B zákazníků (brzy ale všechny budeme migrovat do systému a tato činnost odpadne), výpočet odpracovaných hodin paní na úklid (toto budeme mít taktéž brzy automaticky v systému a řešit to bude jen účetní, ale tvou náplní práce bude jen dohled nad správností doplňování údajů kolik kdo odpracoval, pokud to nebude vygenerováno automaticky z našeho systému)
* Komunikace a zákaznický servis – starost o zákazníky i naše uklízecí týmy, telefonní linka, odpovědi na e-maily, domlouvání úklidů, koordinace, reklamace (těch naštěstí moc není). Musíme také zrevidovat proces zákaznického servisu a především retence zákazníka a je třeba to celé zefektivnit/automatizovat a na tomto se budeš s námi podílet a zde budeme potřebovat tvou kreativitu a nápady.
* Nábor nových paní na úklid a jejich zaškolení a on boarding - zde jde o seznámení paní na úklid s naším standardem a seznámení paní na úklid s appkou, celý proces je už nyní do velké míry automatizovaný, ale chceme jej ještě vylepšit.
* Nákup materiálu a provoz – zajištění zásob, organizační záležitosti apod.
* Osobní asistence – správa kalendáře, plánování schůzek, podpora v projektu, rešerše, zajištění plynulého chodu firmy.
* Marketing / sociální sítě a vizuály – tvorba základních grafických materiálů v Canvě, základní editace videí na mobilu (např. pomocí InShot nebo CapCut), komunikace s influencery. Máme agenturu a tato činnost bude jen okrajová.
* Občasná práce z domova dle domluvy, jinak preferujeme práci osobně
Koho hledáme:
* Proaktivní, pečlivou a spolehlivou osobu s dobrou komunikací.
* Znalost práce v běžných počítačových kancelářských programech.
* Základní znalost angličtiny.
* Schopnost samostatné práce i týmové spolupráce, odpovědnost a organizační nadání.
* Pokud máš praxi v administrativě nebo kancelářské práci — skvělé, ale není to nutné. Důležitá je chuť se učit a být flexibilní a efektivní.
* Spolupráce na IČO, plný úvazek.
Co nabízíme:
* Přátelskou, startupovou atmosféru ve firmě, kde se cení tvoje nápady a iniciativa.
* Možnost občasného home-office.
* Reálnou možnost ovlivnit chod firmy, nebýt „jen kolečkem v systému“, ale plnohodnotnou součástí.
* Flexibilitu a otevřenou komunikaci — chceme, aby ti práce dávala smysl.
* Nástup ihned.
Jak se přihlásit:
Pokud tě nabídka zaujala — pošli mi prosím:
1. 3-4 věty, proč byste chtěli pracovat právě u nás.
2. Krátké CV (nebo alespoň shrnutí pracovních zkušeností / dovedností).
Těším se na tvoji odpověď a na to, že společně posuneme firmu Izzy.cz zase o kus dál.
Co od vás očekáváme
Co vám nabízíme
-
Lokalita: Praha
-
Nástup: IHNED
-
❓ Vše, co o této práci potřebujete vědět
👉 Kde je tato práce?
Práce je v lokalitě Praha.
👉 Kdo na tuto pozici nabírá?
Nabídku zveřejnila firma StartupJobs.com s.r.o..
👉 Kdy je nástup?
Nástup je od IHNED.
👉 Jaké jsou požadavky?
- Min. vzdělání: Středoškolské