Osobní asistent/ka

Praha
Najděte si práci či brigádu na portálu JenPráce.cz! Každý den aktuální nabídky v České republice i zahraničí.


O nás

Naše firma se zabývá poradenstvím pro firmy, startupy a developery – pohybujeme se na pomezí consultingu, financí a developmentu. Potřebujeme k sobě někoho, kdo bude mít přehled, organizovanost a technické dovednosti pro každodenní provoz.

Ten, kdo u nás bude pracovat, nebude jen administrativní posilou, ale klíčovou osobou, která bude držet pozici osobního asistenta dvou manažerů. Nejsme korporát – máme malý interní tým, osobní přístup je pro nás zásadní. Hledáme někoho, kdo je samostatný, iniciativní a má chuť věci posouvat kupředu. Není to pozice pro někoho, kdo čeká přesně zadané úkoly – naopak, oceníme člověka, který si umí agendu zorganizovat, dotahuje věci do konce a má radost z toho, když něco funguje díky němu.

Náplň práce:

- Organizace a koordinace schůzek, kalendářů a online meetingů

- Správa e-mailové komunikace a spolupráce napříč týmem

- Vyřizování pochůzek a operativních úkolů dle potřeby (např. pošta, drobné nákupy, tisk dokumentů)

- Příprava a evidence dokumentů a smluvních podkladů podle zadání (zejména ve Wordu a Excelu)

- Koordinace s externími dodavateli (např. účetní firma, právníci, správa systémů)

- Spolupráce na projektech a pomoc s plněním harmonogramu

Zkrátka hledáme někoho, kdo ví, jak na to, aby vše mělo své místo. Každý dokument má svůj šanón, každý klíč své označení, každá věc svůj šuplík, každá faktura je v systému. Šéf ví, kdy musí s autem na servis (protože mu ho objednáš a hodíš do kalendáře). V kanceláři se ví, že přijde revizák (protože si ho zařídila, věděla si, že je čas). Připomeneš, že se blíží výročí smlouvy, tak bude potřeba naplánovat schůzku s dodavatelem (protože všechny termíny máš v upomínkách). Víš jaký kafe, kdo pije, jakou máme spotřebu a proto hlídáš zásoby. Víš, že když se ti na stole objeví papír o kterém nic nevíš, neodsuneš ho dál, že se tě netýká, ale zjistíš, co s ním máš dělat. Hlídáš termíny, připomínáš, urguješ, eviduješ a nic nezapomeneš. Když v hlavě ještě udržíš data narozenin, máš bod navíc :-) 

Co od Vás očekáváme:

- Samostatného člověka, který nepotřebuje každodenní kontakt s vedením a přesto si umí práci zorganizovat a ví co má dělat

- Aktivní a spolehlivou osobnost, která má ráda pořádek a dotahuje věci do konce

- Týmového hráče, který ale nepotřebuje v práci hromadu lidí kolem sebe

- Někoho s empatickým a profesionálním vystupováním

- Perfektní znalost MS Word a Excel je nutností, stejně tak i zkušenost s Microsoft Outlook

- Práce s Trello – používáme na denní bázi

- Angličtina se hodí – občasná komunikace e-mailem nebo po telefonu

Co Vám můžeme nabídnout:

- Dlouhodobou spolupráci

- Odpovídající finanční ohodnocení

- Příjemnou kancelář v klidném protředí s výhledem na Prahu (Praha Podolí/Kavčí Hory)

- Firemní notebook a mobilní telefon

- Občerstvení na pracovišti zdarma

- Flexibilní pracovní doma a možnost homeoffice po zapracování



Benefity


  • Práce z domova
  • Sickdays
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Přátelské prostředí
  • Občerstvení na pracovišti
  • Children-friendly office
  • Dog-friendly office
  • Cyclist-friendly office
  • Parkoviště


  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: SFG holding a.s.
    Lokalita: Praha
    Pracovní pozice: Osobní asistent/ka
    Směnnost práce fulltime
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: neuvedeno
    Nabídka přidána: 24. 7. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:

Práce Osobní asistent/ka: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Osobní asistent/ka?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy SFG holding a.s..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Osobní asistent/ka ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě SFG holding a.s. ještě dnes.
0.1650