Z DOMOVA
Operátor zákaznického servisu - 100% home office

Easy-práce.cz - Nabídka práce a volných pracovních míst

Jaká bude tvoje náplň práce?
Telefonický kontakt se stávajícími zákazníky naší společnosti nebo se zákazníky, kteří si od nás kontakt sami vyžádali
Kombinace příchozích hovorů (infolinky), webových žádostí ze strany zákazníka, nedokončených webových žádostí a vyřizování zákaznických požadavků a odchozích hovorů na aktivní zákazníky
Kontaktování stávajících zákazníků s novou marketingovou informací
Participace na nových projektech ve spolupráci s obchodem a marketingovým oddělením
Požadujeme:
Co od Tebe očekáváme?
Maturitní vysvědčení
Výborné komunikační a vyjadřovací schopnosti
Základní znalost práce na PC
Český nebo slovenský jazyk na úrovni rodilý mluvčí
Alespoň krátkodobou zkušenost s prací na zákaznickém servise
Certifikát o absolvované zkoušce - spotřebitelský úvěr jiný než na bydlení (certifikát je výhodou, nikoliv podmínkou)
Samostatnost a zodpovědnost
Chuť do práce a týmového ducha
A vše ostatní Tě rádi naučíme
Nabízíme:
Co ti nabízíme ?
Možnost práce na 100% HOME OFFICE (po zaučení bez nutnosti docházky na pobočku)
Přátelský kolektiv, kde si všichni tykáme
Motivační finanční ohodnocení s fixní nástupní mzdou 27 000 Kč (s následným zvýšením na 30 000 Kč, obvykle po 4-6 měsících) + odměny na základě tvého výkonu (průměrná měsíční odměna se pohybuje v rozmezí 7 000 - 10 000 Kč)
Vstupní zaškolení a ochotné kolegy, kteří ti budou k ruce
Služební notebook s příslušenstvím
Pracovní dobu pouze 37,5 týdně, dvousměnný provoz (8-16 hod., 12-20 hod.)
30 dní dovolené + 2 dny volna na dobrovolnické aktivity
Stravenky formou příspěvku k výplatě ve výši až 2 760 Kč měsíčně
Systém Cafeterie s příspěvkem 1 250 Kč měsíčně (15 000 Kč/rok)
Líbí se Ti tato pozice a máš chuť se k nám přidat? Zašli nám svůj profesní životopis – pečlivě každý čteme a každému odpovídáme, protože ve všem, co děláme, ctíme naše hodnoty: Otevřenost, Respekt a Odpovědnost.
Vzdělání:
SŠ s maturitou
Pozice:
Pracovník call centra
Typ pracovního poměru:
Plný úvazek
Mzda:
34 000–40 000 Kč/měsíc

  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: Provident Financial s.r.o.
    Lokalita: Brno
    Z DOMOVA
    Pracovní pozice: Operátor zákaznického servisu - 100% home office
    Směnnost práce Plný úvazek
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: 40000 Kč
    Nabídka přidána: 8. 10. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

Práce Operátor zákaznického servisu - 100% home office: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Operátor zákaznického servisu - 100% home office?

Práce je nabízena v lokalitě Brno.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 40000 Kč.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Provident Financial s.r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Operátor zákaznického servisu - 100% home office ve městě Brno? Pošlete svůj životopis firmě Provident Financial s.r.o. ještě dnes.
0.1279