Operativní nákupčí s němčinou - Plzeň, Home office, flexibilita, fajn tým a práce, která má smysl


V Konplanu stále rozšiřujeme naše týmy o nové posily. Staňte se nezbytnou součástí našeho týmu Nákupu v oddělení Shared Services.
Hledáme posilu, která se nebojí převzít zodpovědnost za každodenní operativu nákupu, má smysl pro urgenci a dokáže jednat s dodavateli i kolegy s profesionalitou.
S námi budete pracovat na zajímavých mezinárodních projektech pro největší světové zákazníky v oblasti nápojového a potravinářského průmyslu.
🎧 Chcete „nasát” atmosféru Konplanu? Pusťte si náš podcastový díl „Když firma zaměstnancům naslouchá“.
Co Vás čeká?
V našem novém týmu Operativního nákupu se budete starat o to, aby se potřebné díly a materiály dostaly tam, kam mají – včas a bez komplikací. Díky Vám poběží procesy hladce.
Budete mít pod palcem komunikaci s dodavateli – telefonickou, e-mailem i osobně.
Ohlídáte dodací termíny v SAPu, budete řešit odchylky a reagovat na nečekané situace.
Spolupracovat budete s našimi týmy strategického nákupu a logistiky i kolegy z mateřské společnosti Krones v Německu.
V případě potřeby se vydáte na služební cestu – protože některé věci je nezbytné řešit osobně.
Co byste měli mít?
Perfektní němčinu, kterou denně využijete při komunikaci.
Zkušenosti z oblasti nákupu.
SŠ vzdělání.
Výborné komunikační dovednosti, jistotu ve vystupování, týmového ducha, tah na branku a schopnost vše dotáhnout do zdárného konce.
Výhodou bude znalost SAPu a angličtiny.
Co nabízíme?
Mzdu na základě Vašich zkušeností a kompetencí. O vzájemných očekáváních se pobavíme osobně.
Work-life balance – Home office až 10 dní v měsíci, flexibilní a zkrácenou pracovní dobu na 38,5 hodiny týdně, 25 dní dovolené.
Příspěvky – 6 000 Kč ročně na cafeterii a 12 000 Kč na penzijní připojištění.
Dotovaná jídla ve firemní kantýně – snídaně a obědy s výběrem z 9 jídel denně.
Aktivní využití cizího jazyka a možnost se v něm zdokonalit díky jazykovým kurzům zdarma.
Stabilitu a skvělý kolektiv – zázemí stabilní mezinárodní společnosti s přátelskou atmosférou, kterou potvrzují i naše ocenění v soutěži Zaměstnavatel roku.
Jak probíhá výběrové řízení?
Nejdříve nám zašlete svůj životopis - motivační dopis je příjemný bonus. Následně se Vám ozveme a krátce si popovídáme. Domluvíme si osobní setkání s vedoucím týmu, nahlédnete pod pokličku práce a pokud si vzájemně sedneme, přivítáme Vás v týmu!
Na setkání se těší Kateřina Jaňourová, HR specialistka Konplanu.
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: Konplan s.r.o. Lokalita: Plzeň Pracovní pozice: Operativní nákupčí s němčinou - Plzeň, Home office, flexibilita, fajn tým a práce, která má smysl Směnnost práce full-time Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: neuvedeno Nabídka přidána: 11. 11. 2025
Pracovní pozice aktivní
Práce Operativní nákupčí s němčinou - Plzeň, Home office, flexibilita, fajn tým a práce, která má smysl: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Operativní nákupčí s němčinou - Plzeň, Home office, flexibilita, fajn tým a práce, která má smysl?
Práce je nabízena v lokalitě Plzeň.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Konplan s.r.o..