📍 Havlíčkův Brod💰 Dle domluvy

📝 Podrobnosti o nabídce práce

Staňte se klíčovým článkem našich nákupních a logistických procesů!

Připojte se k našemu týmu a pomozte nám zajistit plynulý a efektivní tok materiálu do výroby. Hledáme operativního nákupčího a logistického specialistu, který má organizační schopnosti, analytické myšlení a chuť aktivně podporovat chod moderní výrobní firmy s mezinárodním zázemím. Pokud vás baví práce s dodavateli, plánování a koordinace logistiky a chcete se podílet na rozvoji nákupních procesů, čtěte dál – právě vás hledáme.

Co bude Vaší náplní práce:

* Řízení objednávek materiálu a výrobních prostředků včetně kontroly termínů a dostupnosti.

* Komunikace s dodavateli, vyjednávání dodacích podmínek a urgování objednávek.

* Správa dat v interních systémech a dohled nad skladovými zásobami.

* Koordinace logistiky, příjmů a expedice materiálu.

* Spolupráce s výrobou, skladem a kvalitou při zajištění plynulého toku materiálu.

* Aktivní podpora neustálého zlepšování procesů nákupu a logistiky.

Zaujala Vás tato příležitost?

Neváhejte nás kontaktovat. Rádi s Vámi probereme detaily pozice i možnosti spolupráce. Těšíme se na Váš životopis!


Nabídka: * Stabilní a perspektivní pracovní prostředí s mezinárodním zázemím

* Moderní firemní kultura s rychlým rozhodováním

* Podpora inovací a nových technologií

* Skvělé možnosti profesního růstu a kariérního rozvoje

* Odborná školení a zaškolení (ERP, logistika, BOZP, GDPR)

* Pestrá, rozmanitá a smysluplná práce

* Úzká spolupráce napříč odděleními

* Aktivní role při zajištění plynulého toku materiálu

* Práce s moderními systémy (ERP, EDI)

* Rozvoj organizačních a komunikačních dovedností

* Týmová spolupráce a prostor pro vlastní iniciativu

* Nadstandardní benefity: penzijní připojištění, příspěvky na dopravu a volnočasové aktivity, minerální voda zdarma a další výhody


Požadavky: * SŠ vzdělání s maturitou

* Praxe v nákupu nebo logistice

* Velmi dobrá znalost MS Office, zejména Excel

* Schopnost číst a spravovat data v interních systémech

* Angličtina nebo němčina – základní komunikační úroveň

* Organizační schopnosti

* Komunikativnost a týmová spolupráce

* Pečlivost, důslednost, samostatnost

* Proaktivní přístup k řešení problémů

Výhodou:

* Znalost práce v ERP systému (SAP)

* Základní znalost celního řízení

* Orientace v BOZP, GDPR a základech pracovního práva

* Zkušenost s konsignačními sklady, inventurami a dispozičními procesy

  • 📍
    Lokalita: Havlíčkův Brod
  • 📆
    Nástup: IHNED
Odpovědět na inzerát
    10 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.
0.1395