Operations Support Consultant

V Albertu jsme hrdí na svoji práci, protože naším cílem je pomáhat Čechům jíst a žít lépe. Každý z našich kolegů odvádí denně neuvěřitelný kus práce, abychom mohli našim zákazníkům nabízet zdravější, šetrnější a lokální potraviny. Proto práce, kterou společně odvádíme, není „jen práce“. Je to práce, která je smysluplná pro nás, pro naše komunity, pro naši zem a pro naši planetu. Je to práce, která dává smysl!
Co vám nabízíme
- home-office dle možností pracovní pozice
- moderní kanceláře 5 minut od metra Nové Butovice a parkování pro zaměstnance zdarma
- zajímavou práci v dynamickém, přátelském a profesionálním týmu
- po domluvě se svým nadřízeným možnost dočasně pracovat na dálku ze zahraničí
- podporu v kariérním růstu a prostor pro osobní rozvoj
- zero food waste Kantýnu, ovoce v kuchyňkách, masáže a cvičení na pracovišti
- členství ve skupinách pořádajících exkurze k dodavatelům, rozvojové workshopy, výlety, letní kino, únikové hry a další
Co u nás budete dělat
- řídit klíčové procesy na prodejnách a zajišťovat jejich hladký chod
- objevovat nové cesty k lepší efektivitě a produktivitě - vaše nápady pomohou zjednodušit práci kolegům a zlepšit zákaznickou zkušenost
- vyhledávat přístup k neustálému zjednodušování a automatizaci procesů
- navrhovat metody měření výkonu a procesu
- monitorovat průběhy měření, analyzovat data a následně je vyhodnocovat
- instruování prodejen, kontroly průběhu měření, následné vyhodnocení a příprava dat
- spolupracovat s ostatními odděleními
Co od vás očekáváme
- vysokoškolské vzdělání
- prokazatelné zkušenosti na obdobné pozici
- komunikativní znalost AJ
- analytické schopnosti
- rozhodnost a zodpovědnost
- znalost práce s MS Office
- řidičský průkaz skupiny B, aktivní řidič
Jaký jsme zaměstnavatel
- podporujeme zdravý životní styl: sportujeme a relaxujeme se zvýhodněnou kartou MultiSport, používáme aplikaci Zdrabert na podporu fyzického i mentálního zdraví, máme program Prevence s Albertem a pořádáme Dny zdraví, všem zaměstnancům pravidelně rozdáváme ovocné svačiny, na Albert linku pomoci se můžeme v nesnázích obracet my i naši rodinní příslušníci
- klademe důraz na vyváženost mezi pracovním a osobním životem: zavedli jsme flexibilní pracovní dobu, pětkrát ročně využíváme slevy na rodinný nákup
- dbáme na společenskou a ekologickou zodpovědnost: jsme největší firemní dárce potravin, papírové účtenky nahrazujeme elektronickými, provozujeme Nadační fond Albert, pravidelně darujeme neprodané potraviny, spolupracujeme s lokálními dodavateli, pořádáme charitativní běhy na podporu dětských domovů, podepsali jsme Chartu diverzity
- jsme inovativní: rekonstruujeme a modernizujeme svoje prodejny, distribuční centra a kanceláře, v prodejnách instalujeme samoobslužné pokladny a elektronické cenovky, pracujeme s Albert scanem a chytrými váhami, díky věrnostní aplikaci Můj Albert nakupujeme výhodně
- zaměstnáváme více než 20 000 kolegů
- jsme součástí nadnárodní skupiny Ahold Delhaize
- obsloužíme u nás týdně 4 000 000 zákazníků
- působíme na trhu více než 30 let (od roku 1991)
- máme více než 340 prodejen po celé ČR, 3 distribuční centra a e-shop Albert Online
V našich inzerátech používáme tzv. generické maskulinum, mužský rod pro souhrnné označení mužů i žen.
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: Albert Česká republika, s.r.o. Lokalita: Praha Pracovní pozice: Operations Support Consultant Směnnost práce fulltime Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: neuvedeno Nabídka přidána: 16. 9. 2025
Pracovní pozice aktivní
Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Práce Operations Support Consultant: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Operations Support Consultant?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Albert Česká republika, s.r.o..
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Operations Support Consultant ve městě Praha?
Pošlete svůj životopis firmě Albert Česká republika, s.r.o. ještě dnes.