Office manažerka -zástup za dovolenou- Praha

Praha hl.m.




Požadavky: Pro našeho klienta, silnou mezinárodní společnost působící v segmentu FMCG, hledáme kandidáty na pozici Office Manager. Jedná se o zástup v době dovolené.

Co bude náplní Vaší práce:

* Budete zajišťovat komunikaci a objednávky kurýrních služeb, pošty a taxi pro potřeby společnosti

* Uvádět návštěvy a nabízet občerstvení (voda, káva, čaj)

* Pečovat o kuchyňku a udržovat ji v čistotě

* Hlásit případné závady a komunikovat s pronajímatelem prostor

* Administrativní agenda

Co Vám nabízíme:

* Práci na DPP

* Zázemí ve stabilní společnosti

* Samostatnou a pestrou pracovní náplň

* Pracovní doba: 8:30 – 14:30

* Přátelský kolektiv a příjemné pracovní prostředí

* Možnost dlouhodobé spolupráce

Jak si představujeme ideálního kandidáta:

* Máte středoškolské vzdělání zakončené maturitní zkouškou – podmínkou

* Máte zkušenosti na obdobné administrativní nebo recepční pozici

* Máte výborné organizační schopnosti

* Ovládáte práci na PC (MS Word, Excel, Outlook)



Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:

Práce Office manažerka -zástup za dovolenou- Praha: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Office manažerka -zástup za dovolenou- Praha?

Práce je nabízena v lokalitě Praha hl.m..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Office manažerka -zástup za dovolenou- Praha ve městě Praha hl.m.? Pošlete svůj životopis firmě ještě dnes.
0.1692