Office manažerka -zástup za dovolenou- Praha
Požadavky: Pro našeho klienta, silnou mezinárodní společnost působící v segmentu FMCG, hledáme kandidáty na pozici Office Manager. Jedná se o zástup v době dovolené.
Co bude náplní Vaší práce:
* Budete zajišťovat komunikaci a objednávky kurýrních služeb, pošty a taxi pro potřeby společnosti
* Uvádět návštěvy a nabízet občerstvení (voda, káva, čaj)
* Pečovat o kuchyňku a udržovat ji v čistotě
* Hlásit případné závady a komunikovat s pronajímatelem prostor
* Administrativní agenda
Co Vám nabízíme:
* Práci na DPP
* Zázemí ve stabilní společnosti
* Samostatnou a pestrou pracovní náplň
* Pracovní doba: 8:30 – 14:30
* Přátelský kolektiv a příjemné pracovní prostředí
* Možnost dlouhodobé spolupráce
Jak si představujeme ideálního kandidáta:
* Máte středoškolské vzdělání zakončené maturitní zkouškou – podmínkou
* Máte zkušenosti na obdobné administrativní nebo recepční pozici
* Máte výborné organizační schopnosti
* Ovládáte práci na PC (MS Word, Excel, Outlook)
- Podrobné informace o nabídce práce
Lokalita: Praha hl.m. Pracovní pozice: Office manažerka -zástup za dovolenou- Praha Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: neuvedeno Nabídka přidána: 8. 7. 2025
Pracovní pozice aktivní
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Office manažerka -zástup za dovolenou- Praha: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Office manažerka -zástup za dovolenou- Praha?
Práce je nabízena v lokalitě Praha hl.m..