Office manažerka - Praha
Požadavky: Pro významnou originální zahraniční farmaceutickou společnost hledáme pozici office manažerky s komplexní pracovní náplní včetně podpůrných činností a asistence řediteli.
Lokalita: jihovýchodní část Prahy
Co budete náplní Vaší práce:
* Zajistíte chod kanceláře a podporu ostatních týmů v rámci každodenních činností
* Zajistíte asistenci řediteli společnosti - např. správa kalendáře a organizace schůzek
* Budete mít na starosti evidenci příchozí pošty, telefonních hovorů
* Zajistíte také správu vozového parku a telefonních služeb společnosti
* Budete pracovat se CRM a databázemi
* Budete vypomáhat marketingového oddělení např. při organizaci akcí či s marketingovými materiály
* Do budoucna a po kompletním zaučení se budete starat o část finančních záležitostí
Co Vám Nabízíme:
* Zázemí v mezinárodní originální farmaceutické společnosti
* Komplexní dynamickou pracovní pozici
* Dlouhodobou spolupráci ve stabilní společnosti
* Práci v menším kolektivu
* Zázemí moderních prostor společnosti
* Řadu firemních benefitů vč. 5 týdnů dovolené, sick days
Požadavky
* Středoškolské vzdělání ukončené maturitní zkouškou
* Pracovní zkušenost na obdobné pozici alespoň 2 roky
* Anglický jazyk na úrovni minimálně A2/B1 v ústní a písemné formě
* Uživatelská znalost MS Word, Excel, PowerPoint
* Ochota docházet do kanceláře na denní bázi
* Samostatnost a proaktivní přístup k práci
* Organizační dovednosti
* Zájem učit se nové věci
- Podrobné informace o nabídce práce
Lokalita: Praha hl.m. Pracovní pozice: Office manažerka - Praha Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 45000 - 57000 Kč/měsíc Nabídka přidána: 1. 10. 2025
Pracovní pozice aktivní
Práce Office manažerka - Praha: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Office manažerka - Praha?
Práce je nabízena v lokalitě Praha hl.m..
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 45000 - 57000 Kč/měsíc.