Office manažer/ka s vlastní kanceláří – centrum Prahy

Praha hl.m.


budete samostatně řídit chod pražských kanceláří, starat se, že je všude uklizeno a čisto a jsou připravené zasedačky

nebudete se bát občas opravit drobnou závadu, případně ji nahlásíte na správu budovy

dohlížet na deadliny jednatele společnosti

esteticky upravovat prezentace jednatele společnosti v PowerPointu

spravovat e-mailovou schránku společnosti, předávat e-maily na jednotlivá oddělení a vyřizovat telefonáty

zpracovávat příchozí a odchozí poštu

vítat návštěvy a nabízet drobná občerstvení

nakupovat kancelářské potřeby a dohlížet, že nikde nic nechybí

zajišťovat dobrou interní komunikaci a předávat informace od zahraničního vedení společnosti k zaměstnancům

organizovat zaměstnanecké eventy a konference společnosti – tuzemské a zahraniční

občasná pomoc při organizování zahraničních služebních cest (nákup letenky či ubytování)


Nabídka: fixní mzdové ohodnocení ve výši 40 000 – 60 000 Kč dle vašich zkušeností

roční bonus v hodnotě až 2 měsíčních mezd na základě plnění pracovních povinností a výsledků společnosti

budete mít svoji vlastní prostornou kancelář

plně hrazený iPhone 15 a laptop

25 dní dovolené

příspěvky na stravování v hodnotě 130 Kč denně

příspěvky na penzijní připojištění až 1 000 Kč měsíčně

firemní společenské akce a teambuildingy v ČR i zahraničí (konference, dovolená u moře, lyžování na horách, cyklovýlety, wellness pobyty a mnoho dalšího)

nabízíme velmi osobní přístup k zaměstnancům a vztahy založené na důvěře

sídlíme v krásných kancelářích v centru Prahy

smlouva na HPP

nástup možný dle dohody

NABÍRÁME MUŽE I ŽENY

Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.


Požadavky: Jsme celosvětově významný výrobce cukrovinek a čokoládových specialit. Sídlíme v krásných kancelářích v administrativní budově v centru Prahy a momentálně hledáme office asistenta/asistentku, který/á se nám postará o celkový chod kanceláří.

Pozice je vhodná pro muže i ženy, kteří mají zkušenosti na dané pozici, ovládájí dobře MS Office a mají pokročilou znalost angličtiny slovem i písmem.

Kromě atraktivní mzdy vám nabídneme vysoké roční bonusy, plně hrazený iPhone 15, vlastní prostornou kancelář, příspěvky na stravování i penzijko, mnoho firemních akcí v podobě společných dovolených na horách, u moře, ve wellness, velmi osobní přístup k zaměstnancům a práci v příjemné a uvolněné atmosféře rodinné společnosti. Našich zaměstnanců si ceníme a dbáme na jejich work-life balance. Nabízíme spolupráci na HPP s nástupem možným dle dohody.

máte několikaleté zkušenosti s řízením kanceláří v prostředí mezinárodní společnosti

ovládáte češtinu na úrovni rodilého mluvčího

ovládáte pokročilou znalost angličtiny slovem a písmem (budete pravidelně jednat ústně i písemně se zahraniční centrálou společnosti)

máte dobrou znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint)

umíte si svoji práci dobře zorganizovat, chodíte včas, máte smysl pro zodpovědnost, zvládáte práci vykonávat samostatně a nečekáte až vám někdo řekne, co máte dělat



  • Podrobné informace o nabídce práce
    Lokalita: Praha hl.m.
    Pracovní pozice: Office manažer/ka s vlastní kanceláří – centrum Prahy
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: neuvedeno
    Nabídka přidána: 5. 5. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:

Práce Office manažer/ka s vlastní kanceláří – centrum Prahy: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Office manažer/ka s vlastní kanceláří – centrum Prahy?

Práce je nabízena v lokalitě Praha hl.m..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Office manažer/ka s vlastní kanceláří – centrum Prahy ve městě Praha hl.m.? Pošlete svůj životopis firmě ještě dnes.
0.1078