Office manažer/ka s vlastní kanceláří – centrum Prahy

Hlavní město Praha, Praha

Jsme celosvětově významný výrobce cukrovinek a čokoládových specialit. Sídlíme v krásných kancelářích v administrativní budově v centru Prahy a momentálně hledáme office asistenta/asistentku, který/á se nám postará o celkový chod kanceláří.

Pozice je vhodná pro muže i ženy, kteří mají zkušenosti na dané pozici, ovládájí dobře MS Office a mají pokročilou znalost angličtiny slovem i písmem.

Kromě atraktivní mzdy vám nabídneme vysoké roční bonusy, plně hrazený iPhone 15, vlastní prostornou kancelář, příspěvky na stravování i penzijko, mnoho firemních akcí v podobě společných dovolených na horách, u moře, ve wellness, velmi osobní přístup k zaměstnancům a práci v příjemné a uvolněné atmosféře rodinné společnosti. Našich zaměstnanců si ceníme a dbáme na jejich work-life balance. Nabízíme spolupráci na HPP s nástupem možným dle dohody.

POPIS POZICE:
  • budete samostatně řídit chod pražských kanceláří, starat se, že je všude uklizeno ačisto ajsou připravené zasedačky
  • nebudete se bát občas opravit drobnou závadu, případně ji nahlásíte na správu budovy
  • dohlížet na deadliny jednatele společnosti
  • esteticky upravovat prezentace jednatele společnosti vPowerPointu
  • spravovat e-mailovou schránku společnosti, předávat e-maily na jednotlivá oddělení avyřizovat telefonáty
  • zpracovávat příchozí aodchozí poštu
  • vítat návštěvy anabízet drobná občerstvení
  • nakupovat kancelářské potřeby adohlížet, že nikde nic nechybí
  • zajišťovat dobrou interní komunikaci apředávat informace od zahraničního vedení společnosti kzaměstnancům
  • organizovat zaměstnanecké eventy akonference společnosti – tuzemské azahraniční
  • občasná pomoc při organizování zahraničních služebních cest (nákup letenky či ubytování)

PROFIL KANDIDÁTA:
  • máte několikaleté zkušenosti s řízením kanceláří v prostředí mezinárodní společnosti
  • ovládáte češtinu na úrovni rodilého mluvčího
  • ovládáte pokročilou znalost angličtiny slovem a písmem (budete pravidelně jednat ústně i písemně se zahraniční centrálou společnosti)
  • máte dobrou znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
  • umíte si svoji práci dobře zorganizovat, chodíte včas, máte smysl pro zodpovědnost, zvládáte práci vykonávat samostatně a nečekáte až vám někdo řekne, co máte dělat

NABÍZÍME:
  • fixní mzdové ohodnocení ve výši 40 000 – 60 000 Kč dle vašich zkušeností
  • roční bonus v hodnotě až 2 měsíčních mezd na základě plnění pracovních povinností a výsledků společnosti
  • budete mít svoji vlastní prostornou kancelář
  • plně hrazený iPhone 15 a laptop
  • 25 dní dovolené
  • příspěvky na stravování v hodnotě 130 Kč denně
  • příspěvky na penzijní připojištění až 1 000 Kč měsíčně
  • firemní společenské akce a teambuildingy v ČR i zahraničí (konference, dovolená u moře, lyžování na horách, cyklovýlety, wellness pobyty a mnoho dalšího)
  • nabízíme velmi osobní přístup k zaměstnancům a vztahy založené na důvěře
  • sídlíme v krásných kancelářích v centru Prahy
  • smlouva na HPP
  • nástup možný dle dohody

  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: MANPOWER
    Lokalita: Praha
    Odvětví práce: Administrativa
    Pracovní pozice: Office manažer/ka s vlastní kanceláří – centrum Prahy
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: neuvedeno
    Nabídka přidána: 6. 5. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:

Práce Office manažer/ka s vlastní kanceláří – centrum Prahy: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Office manažer/ka s vlastní kanceláří – centrum Prahy?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy MANPOWER.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Office manažer/ka s vlastní kanceláří – centrum Prahy ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě MANPOWER ještě dnes.
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Praha - Administrativa
0.1271