Office manažer/ka s vlastní kanceláří – centrum Prahy

Jsme celosvětově významný výrobce cukrovinek a čokoládových specialit. Sídlíme v krásných kancelářích v administrativní budově v centru Prahy a momentálně hledáme office asistenta/asistentku, který/á se nám postará o celkový chod kanceláří.
Pozice je vhodná pro muže i ženy, kteří mají zkušenosti na dané pozici, ovládájí dobře MS Office a mají pokročilou znalost angličtiny slovem i písmem.
Kromě atraktivní mzdy vám nabídneme vysoké roční bonusy, plně hrazený iPhone 15, vlastní prostornou kancelář, příspěvky na stravování i penzijko, mnoho firemních akcí v podobě společných dovolených na horách, u moře, ve wellness, velmi osobní přístup k zaměstnancům a práci v příjemné a uvolněné atmosféře rodinné společnosti. Našich zaměstnanců si ceníme a dbáme na jejich work-life balance. Nabízíme spolupráci na HPP s nástupem možným dle dohody.
POPIS POZICE:- budete samostatně řídit chod pražských kanceláří, starat se, že je všude uklizeno ačisto ajsou připravené zasedačky
- nebudete se bát občas opravit drobnou závadu, případně ji nahlásíte na správu budovy
- dohlížet na deadliny jednatele společnosti
- esteticky upravovat prezentace jednatele společnosti vPowerPointu
- spravovat e-mailovou schránku společnosti, předávat e-maily na jednotlivá oddělení avyřizovat telefonáty
- zpracovávat příchozí aodchozí poštu
- vítat návštěvy anabízet drobná občerstvení
- nakupovat kancelářské potřeby adohlížet, že nikde nic nechybí
- zajišťovat dobrou interní komunikaci apředávat informace od zahraničního vedení společnosti kzaměstnancům
- organizovat zaměstnanecké eventy akonference společnosti – tuzemské azahraniční
- občasná pomoc při organizování zahraničních služebních cest (nákup letenky či ubytování)
PROFIL KANDIDÁTA:
- máte několikaleté zkušenosti s řízením kanceláří v prostředí mezinárodní společnosti
- ovládáte češtinu na úrovni rodilého mluvčího
- ovládáte pokročilou znalost angličtiny slovem a písmem (budete pravidelně jednat ústně i písemně se zahraniční centrálou společnosti)
- máte dobrou znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
- umíte si svoji práci dobře zorganizovat, chodíte včas, máte smysl pro zodpovědnost, zvládáte práci vykonávat samostatně a nečekáte až vám někdo řekne, co máte dělat
NABÍZÍME:
- fixní mzdové ohodnocení ve výši 40 000 – 60 000 Kč dle vašich zkušeností
- roční bonus v hodnotě až 2 měsíčních mezd na základě plnění pracovních povinností a výsledků společnosti
- budete mít svoji vlastní prostornou kancelář
- plně hrazený iPhone 15 a laptop
- 25 dní dovolené
- příspěvky na stravování v hodnotě 130 Kč denně
- příspěvky na penzijní připojištění až 1 000 Kč měsíčně
- firemní společenské akce a teambuildingy v ČR i zahraničí (konference, dovolená u moře, lyžování na horách, cyklovýlety, wellness pobyty a mnoho dalšího)
- nabízíme velmi osobní přístup k zaměstnancům a vztahy založené na důvěře
- sídlíme v krásných kancelářích v centru Prahy
- smlouva na HPP
- nástup možný dle dohody
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Office manažer/ka s vlastní kanceláří – centrum Prahy: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Office manažer/ka s vlastní kanceláří – centrum Prahy?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy MANPOWER.
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Praha - Administrativa