Office manažer/ka

Praha

Kdo jsme

Jsme jedním ze středisek Diakonie ČCE, velké a stabilní neziskové organizace. Naše středisko poskytuje humanitární pomoc v zahraničí i v České republice. V zahraničí pomáháme při humanitárních krizích – aktuálně především na Ukrajině, v Libanonu a Bangladéši, v Kambodži podporujeme rozvoj a v Myanmaru se zaměřujeme na lidská práva. V ČR pomáháme zejména při mimořádných událostech – například povodních (naposledy 2024), tornádu na jižní Moravě (2021) či při uprchlické krizi. Školíme dobrovolníky, kteří pak působí v terénu – pomáhají s odklízením škod, poskytují první psychologickou podporu zasaženým nebo vedou týmy dalších dobrovolníků. Spolupracujeme s obcemi na zvyšování jejich připravenosti na krizové situace.

Do našeho týmu hledáme novou posilu na pozici: Office manažer/ka

Co bude vaší náplní práce

  • Komplexní zajišťování hladkého chodu kanceláře (udržování pořádku v kuchyňce, objednávání kancelářských potřeb a občerstvení, evidence drobného majetku, archivace dokumentů).
  • Podpora při náboru nových zaměstnanců, příprava a evidence všech souvisejících dokumentů.
  • Příprava podkladů pro zpracování mezd.
  • Uvádění návštěv a příprava zasedací místnosti pro jednání.
  • Zpracování příchozí a odchozí pošty, správa datové schránky.
  • Administrativní podpora projektového teamu (např. zajištění letenek a ubytování).
  • Komunikace s dodavateli, jako jsou správa budovy, úklidová firma.
  • Komplexní správa vozového parku.
  • Asistentské práce a zodpovědnost za úkoly zadané vedením organizace.


Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

  • Ukončené SŠ vzdělání.
  • Zodpovědný přístup k práci a loajalitu.
  • Pracovitost, pečlivost a proaktivní přístup k práci.
  • Anglický jazyk na úrovni A2.
  • Český jazyk na úrovni rodilého mluvčího.
  • Samostatnost a zodpovědnost za svěřené úkoly.


Výhodou bude

  • Pokročilá znalost MS Office.
  • Řidičský průkaz sk. B.
  • Praxe na obdobné pozici.


Co vám můžeme nabídnout

  • Hlavní pracovní poměr na zkrácený úvazek (0,75).
  • Mzda: 28 000 – 29 000 Kč měsíčně (při úvazku 0,75).
  • 25 dní dovolené ročně.
  • 3 dny zdravotního volna.
  • Notebook a mobil i k soukromému využití.
  • Možnost práce z domova (2 dny v týdnu).
  • Příspěvky na stravování.
  • Zázemí kanceláře v centru Prahy.
  • Přátelský kolektiv a smysluplné projekty.
  • Stabilní prostředí jedné z největších neziskových organizací v ČR s mezinárodním přesahem.


Požadavky


  • Minimální vzdělání: ÚSO (vyučení s maturitou)


Požadované jazyky



  • Čeština
    (aktivní)

  • Angličtina
    (aktivní)

    Mírně pokročilá


Benefity


  • Mobilní telefon
  • Notebook
  • Pružná pracovní doba
  • Stravenky
  • Dovolená 5 týdnů
  • Sick days
  • Možnost home office

  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: Diakonická servisní agentura s.r.o.
    Lokalita: Praha
    Pracovní pozice: Office manažer/ka
    Směnnost práce Zkrácený úvazek
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: 28000-29000 Kč
    Nabídka přidána: 8. 7. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:

Práce Office manažer/ka: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Office manažer/ka?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 28000-29000 Kč.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Diakonická servisní agentura s.r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Office manažer/ka ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě Diakonická servisní agentura s.r.o. ještě dnes.
0.1569