Office manažer/ka
Kdo jsme
Jsme jedním ze středisek Diakonie ČCE, velké a stabilní neziskové organizace. Naše středisko poskytuje humanitární pomoc v zahraničí i v České republice. V zahraničí pomáháme při humanitárních krizích – aktuálně především na Ukrajině, v Libanonu a Bangladéši, v Kambodži podporujeme rozvoj a v Myanmaru se zaměřujeme na lidská práva. V ČR pomáháme zejména při mimořádných událostech – například povodních (naposledy 2024), tornádu na jižní Moravě (2021) či při uprchlické krizi. Školíme dobrovolníky, kteří pak působí v terénu – pomáhají s odklízením škod, poskytují první psychologickou podporu zasaženým nebo vedou týmy dalších dobrovolníků. Spolupracujeme s obcemi na zvyšování jejich připravenosti na krizové situace.
Do našeho týmu hledáme novou posilu na pozici: Office manažer/ka
Co bude vaší náplní práce
- Komplexní zajišťování hladkého chodu kanceláře (udržování pořádku v kuchyňce, objednávání kancelářských potřeb a občerstvení, evidence drobného majetku, archivace dokumentů).
- Podpora při náboru nových zaměstnanců, příprava a evidence všech souvisejících dokumentů.
- Příprava podkladů pro zpracování mezd.
- Uvádění návštěv a příprava zasedací místnosti pro jednání.
- Zpracování příchozí a odchozí pošty, správa datové schránky.
- Administrativní podpora projektového teamu (např. zajištění letenek a ubytování).
- Komunikace s dodavateli, jako jsou správa budovy, úklidová firma.
- Komplexní správa vozového parku.
- Asistentské práce a zodpovědnost za úkoly zadané vedením organizace.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
- Ukončené SŠ vzdělání.
- Zodpovědný přístup k práci a loajalitu.
- Pracovitost, pečlivost a proaktivní přístup k práci.
- Anglický jazyk na úrovni A2.
- Český jazyk na úrovni rodilého mluvčího.
- Samostatnost a zodpovědnost za svěřené úkoly.
Výhodou bude
- Pokročilá znalost MS Office.
- Řidičský průkaz sk. B.
- Praxe na obdobné pozici.
Co vám můžeme nabídnout
- Hlavní pracovní poměr na zkrácený úvazek (0,75).
- Mzda: 28 000 – 29 000 Kč měsíčně (při úvazku 0,75).
- 25 dní dovolené ročně.
- 3 dny zdravotního volna.
- Notebook a mobil i k soukromému využití.
- Možnost práce z domova (2 dny v týdnu).
- Příspěvky na stravování.
- Zázemí kanceláře v centru Prahy.
- Přátelský kolektiv a smysluplné projekty.
- Stabilní prostředí jedné z největších neziskových organizací v ČR s mezinárodním přesahem.
Požadavky
- Minimální vzdělání: ÚSO (vyučení s maturitou)
Požadované jazyky
Čeština
(aktivní)
Angličtina
(aktivní)
—
Mírně pokročilá
Benefity
- Mobilní telefon
- Notebook
- Pružná pracovní doba
- Stravenky
- Dovolená 5 týdnů
- Sick days
- Možnost home office
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: Diakonická servisní agentura s.r.o. Lokalita: Praha Pracovní pozice: Office manažer/ka Směnnost práce Zkrácený úvazek Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 28000-29000 Kč Nabídka přidána: 8. 7. 2025
Pracovní pozice aktivní
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Office manažer/ka: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Office manažer/ka?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 28000-29000 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Diakonická servisní agentura s.r.o..