Office manager| služební auto| Olomoucko
Máš zkušenosti z administrativních pozic? Dokážeš zvládat více úkolů najednou? Domluvíš se anglicky? Tak mi pošli své CV!
Náplň práce:
- organizační podpora vedení společnosti
- plánování kalendáře
- příprava a zpracování podkladů před schůzkami
- příprava reportů
- analýza dat
- účast na poradách a tvorba zápisů
Nabídka: - služební auto
- roční bonus
- týden dovolené navíc
- stravenky 140 kč
- příspěvek na penzijní připojištění
- další systém benefitů
Požadavky: - min. SŠ vzdělání
- zkušenosti z obdobné pozice výhodou
- znalost AJ alespoň na úrovni B2 (slovem i písmem)
- výborná znalost MS Office
- znalost práce s cloudovými nástroji (např. Google Drive, MS Teams apod.)
- ŘP sk. B - aktivní řidič
- Podrobné informace o nabídce práce
Lokalita: Olomouc Pracovní pozice: Office manager| služební auto| Olomoucko Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: neuvedeno Nabídka přidána: 19. 8. 2025
Pracovní pozice aktivní
Práce Office manager| služební auto| Olomoucko: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Office manager| služební auto| Olomoucko?
Práce je nabízena v lokalitě Olomouc.