Office Manager pro Dronetag | Dronetag

Informace
Kdo jsme a co děláme?
Dronetag (https://dronetag.com/) je čistě technologická firma, pod jednou střechou máme vývoj hardwaru, softwaru, sales, marketing, logistiku i e-shop. To znamená, že tě čeká opravdu pestrá práce napříč celou firmou.
Posouváme hranice v oblasti dronové bezpečnosti. Naším cílem je zajistit, aby byl dronový provoz bezpečný, efektivní a přínosný pro celou společnost.
A koho tedy Dronetag nutně potřebuje?
Budeš mozkem i srdcem kanceláře.
Všechno funguje, nikdo si nevšimne, že vůbec někdo něco zařizuje, a to je ten největší kompliment. Úklid proběhne, tiskárna má papír, zasedačka má židle, mléko v lednici nechybí. Když se něco rozbije, už víš, koho zavolat.
A pokud něco nefunguje, zpravidla o tom víš dřív než vedení. Umíš si poradit s nečekanými situacemi a máš přehled o tom, co se kde děje?
Tvoje role bude pestrá:
Provoz a každodenní agenda
* Kompletní péče o kancelář a její chod (zásoby, úklid, schránky, brána, myčka, kurýři, klíče, tiskárny…)
* Komunikace s dodavateli (majitel budovy, úklidovka, zahradník, dodavatelé kávy a spol.)
* Evidence a nákup vybavení (notebooky, telefony, firemní auta a skútry, základní vybavení kanceláře)
* Správa firemního auta California (servis, tankování, kalendář)
* Převzetí a odesílání zásilek, správa backoffice e-mailu, komunikace s účetní
Akce, lidé a atmosféra
* Organizace firemních eventů (teambuildingy, Garden party, grilovačky, Vánoce…)
* Péče o kancelářskou náladu – víš, kdy přitvrdit s květinami a kdy s perníčky
* Interní komunikace
* Nástupy nováčků (vítání, vybavení, místo, první den)
Objednávky a administrativa
* Objednávky kancelářského i technického vybavení
* Příprava podkladů k fakturám, řešení reklamací
* Základní péče o firemní benefity (Multisport, BOZP, jazykové kurzy)
* Komunikace s účetní
Služebky
* Podpora týmu při služebních cestách (ubytování, letenky, checklisty)
Jestli tohle sedí na tebe, tak se ozvi:
* Myslíš dopředu a domýšlíš souvislosti, vidíš, co může nastat, a řešíš to dřív, než to bouchne
* Udržíš rozběhnutých deset věcí naráz, ale zachováš klid a pořádek
* Máš přirozený pečovatelský přístup, ale nebojíš se říct „hele, takhle to fakt nejde"
* Komunikuješ srozumitelně, mile a efektivně – česky bezchybně, anglicky v pohodě (běžné maily, call s partnerem, návštěva v kanceláři – žádná věda, ale potřebujeme to)
* Máš řidičák a umíš ho použít – občas skočíš do servisu, natankovat, nebo převezeš nějaké vybavení
* Jsi technicky sebevědomý/á – Office 365, Teams, e-mail, evidence vybavení – nejsou strašáci Jsi samostatný/á, ale nehraješ si na hrdinu – víš, kdy něco vyřešit sám/sama, a kdy je lepší se domluvit
* Máš rád/a pořádek a systém – nejen v šuplíku, ale i v komunikaci a informacích
Co tě u nás čeká dál?
Jsme firma, která roste, tak s tím roste i prostor pro vlastní iniciativu a větší zodpovědnost.
Čeká nás pár větších změn: stěhování týmů, nastavení procesů, optimalizace backoffice – a ty u toho můžeš být od začátku.
Office management je různorodá práce, každý den přináší něco jiného.
Pokud se nebojíš zodpovědnosti a máš rád/a, když věci běží jako po másle, tohle tě bude bavit.
Co od nás dostaneš na oplátku?
* Práci na smysluplném projektu, který má technologický přesah a reálný dopad
* Pracujeme z vily na Vinohradech se zahradou, kde se toho děje spousta. Tahle role je z podstaty kancelářská, takže je fajn být většinu času fyzicky na místě. Ale když bude potřeba chvíli pracovat z domova, dá se to vždycky domluvit
* Firemní auto nebo skútr k zapůjčení, když bude potřeba něco zařídit nebo někam skočit
* Multisportka, ať máš kam vybít energii nebo si jen odpočinout
* Teambuildingy a společné akce – od LAN party přes grilovačku, obědy v kuchyňce až po movie night. Nejsou povinné, ale většinou jsou fajn. A kdo ví – třeba právě ty vymyslíš další, co nás vytáhnou ze židlí
* A hlavně: smysl pro humor vítán – bereme práci vážně, ale sebe už míň.
Pokud tě inzerát trknul a máš na mě další otázky, tak sem s nimi.
Budu ráda, pokud se nám ozveš, napíšeš o sobě pár řádků, kdy bys mohl/a nastoupit a jaká jsou tvoje případná očekávání.
Krátce si zavoláme nebo se rovnou potkáme u nás.
Budu se těšit.
Alžběta
Co od vás očekáváme
Co vám nabízíme
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: StartupJobs.com s.r.o. Lokalita: Praha Pracovní pozice: Office Manager pro Dronetag | Dronetag Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 30 000 Kč - 50 000 Kč Nabídka přidána: 27. 10. 2025
Pracovní pozice aktivníPožadavky na kandidáta
Min. vzdělání Středoškolské
Práce Office Manager pro Dronetag | Dronetag: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Office Manager pro Dronetag | Dronetag?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy StartupJobs.com s.r.o..