Office Manager pro Dronetag | Dronetag

Praha
Získej Fajn práci v naší mobilní aplikaci ještě dnes. Máme ověřené a aktuální nabídky zaměstnání. Vlastní životopis si tvoříš rovnou v apce.


Informace
Kdo jsme a co děláme?

Dronetag (https://dronetag.com/) je čistě technologická firma, pod jednou střechou máme vývoj hardwaru, softwaru, sales, marketing, logistiku i e-shop. To znamená, že tě čeká opravdu pestrá práce napříč celou firmou.

Posouváme hranice v oblasti dronové bezpečnosti. Naším cílem je zajistit, aby byl dronový provoz bezpečný, efektivní a přínosný pro celou společnost.

A koho tedy Dronetag nutně potřebuje?

Budeš mozkem i srdcem kanceláře.

Všechno funguje, nikdo si nevšimne, že vůbec někdo něco zařizuje, a to je ten největší kompliment. Úklid proběhne, tiskárna má papír, zasedačka má židle, mléko v lednici nechybí. Když se něco rozbije, už víš, koho zavolat.

A pokud něco nefunguje, zpravidla o tom víš dřív než vedení. Umíš si poradit s nečekanými situacemi a máš přehled o tom, co se kde děje?

Tvoje role bude pestrá:

Provoz a každodenní agenda

* Kompletní péče o kancelář a její chod (zásoby, úklid, schránky, brána, myčka, kurýři, klíče, tiskárny…)

* Komunikace s dodavateli (majitel budovy, úklidovka, zahradník, dodavatelé kávy a spol.)

* Evidence a nákup vybavení (notebooky, telefony, firemní auta a skútry, základní vybavení kanceláře)

* Správa firemního auta California (servis, tankování, kalendář)

* Převzetí a odesílání zásilek, správa backoffice e-mailu, komunikace s účetní

Akce, lidé a atmosféra

* Organizace firemních eventů (teambuildingy, Garden party, grilovačky, Vánoce…)

* Péče o kancelářskou náladu – víš, kdy přitvrdit s květinami a kdy s perníčky

* Interní komunikace

* Nástupy nováčků (vítání, vybavení, místo, první den)

Objednávky a administrativa

* Objednávky kancelářského i technického vybavení

* Příprava podkladů k fakturám, řešení reklamací

* Základní péče o firemní benefity (Multisport, BOZP, jazykové kurzy)

* Komunikace s účetní

Služebky

* Podpora týmu při služebních cestách (ubytování, letenky, checklisty)

Jestli tohle sedí na tebe, tak se ozvi:

* Myslíš dopředu a domýšlíš souvislosti, vidíš, co může nastat, a řešíš to dřív, než to bouchne

* Udržíš rozběhnutých deset věcí naráz, ale zachováš klid a pořádek

* Máš přirozený pečovatelský přístup, ale nebojíš se říct „hele, takhle to fakt nejde"

* Komunikuješ srozumitelně, mile a efektivně – česky bezchybně, anglicky v pohodě (běžné maily, call s partnerem, návštěva v kanceláři – žádná věda, ale potřebujeme to)

* Máš řidičák a umíš ho použít – občas skočíš do servisu, natankovat, nebo převezeš nějaké vybavení

* Jsi technicky sebevědomý/á – Office 365, Teams, e-mail, evidence vybavení – nejsou strašáci Jsi samostatný/á, ale nehraješ si na hrdinu – víš, kdy něco vyřešit sám/sama, a kdy je lepší se domluvit

* Máš rád/a pořádek a systém – nejen v šuplíku, ale i v komunikaci a informacích

Co tě u nás čeká dál?

Jsme firma, která roste, tak s tím roste i prostor pro vlastní iniciativu a větší zodpovědnost.

Čeká nás pár větších změn: stěhování týmů, nastavení procesů, optimalizace backoffice – a ty u toho můžeš být od začátku.

Office management je různorodá práce, každý den přináší něco jiného.

Pokud se nebojíš zodpovědnosti a máš rád/a, když věci běží jako po másle, tohle tě bude bavit.

Co od nás dostaneš na oplátku?

* Práci na smysluplném projektu, který má technologický přesah a reálný dopad

* Pracujeme z vily na Vinohradech se zahradou, kde se toho děje spousta. Tahle role je z podstaty kancelářská, takže je fajn být většinu času fyzicky na místě. Ale když bude potřeba chvíli pracovat z domova, dá se to vždycky domluvit

* Firemní auto nebo skútr k zapůjčení, když bude potřeba něco zařídit nebo někam skočit

* Multisportka, ať máš kam vybít energii nebo si jen odpočinout

* Teambuildingy a společné akce – od LAN party přes grilovačku, obědy v kuchyňce až po movie night. Nejsou povinné, ale většinou jsou fajn. A kdo ví – třeba právě ty vymyslíš další, co nás vytáhnou ze židlí

* A hlavně: smysl pro humor vítán – bereme práci vážně, ale sebe už míň.

Pokud tě inzerát trknul a máš na mě další otázky, tak sem s nimi.

Budu ráda, pokud se nám ozveš, napíšeš o sobě pár řádků, kdy bys mohl/a nastoupit a jaká jsou tvoje případná očekávání.

Krátce si zavoláme nebo se rovnou potkáme u nás.

Budu se těšit.

Alžběta
Co od vás očekáváme

Co vám nabízíme

  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: StartupJobs.com s.r.o.
    Lokalita: Praha
    Pracovní pozice: Office Manager pro Dronetag | Dronetag
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: 30 000 Kč - 50 000 Kč
    Nabídka přidána: 27. 10. 2025
    Pracovní pozice aktivní
    Požadavky na kandidáta
    Min. vzdělání Středoškolské
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

Práce Office Manager pro Dronetag | Dronetag: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Office Manager pro Dronetag | Dronetag?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy StartupJobs.com s.r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Office Manager pro Dronetag | Dronetag ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě StartupJobs.com s.r.o. ještě dnes.
0.1203