Office Manager Praha 5
Hledáte nestereotypní práci v administrativě?
Pro tři české společnosti - Proficheck, Bytecheck a VISIapp.cz, které společně proměňují sny klientů o bezvadném bydlení v realitu.
Společnosti jsou zaměřené na etické standardy a důraz kladou na smysluplnost práce v každém směru.
Pravá ruka týmu
Zvládáš s lehkostí přepínat mezi různými činnostmi?
Máš rád/ráda lidi a komunikaci s nimi?
Najdeš si úkoly sám/sama a je taky dotáhneš?
Pokud jsi odpověděl/a 3x „ano“, budete si rozumět.
Hledáme někoho, kdo se postará o:
Hladký chod online/offline kanceláře
Řešení admin úkolů na denní bázi
Blaho kolegů a kolegyň – současných i budoucích, studentů na stážích a exkurzích
Pořádek ve smlouvách a objednávkách, podkladech pro fakturaci, atd.
Co si pod tím představit konkrétně? Tady jsou příklady.
Hladký chod kanceláře znamená, že pošta odejde včas a tam, kam má. Že budou správná loga na dveřích, na bundách i na webu. Že tiskárna bude tisknout, lampička svítit, na schůzku s klientem bude zarezervovaná zasedačka. Na společný meeting připojená IT technika a ovoce na stole.
Řešení admin úkolů znamená, že prasklé sklo na firemním autě bude zase jako nové. Že kolega bude mít zítra na jednání vizitky, a to i přesto, že si na ně vzpomněl dnes odpoledne. Že cenová nabídka doputuje včas a na správné místo. Že vybereš a zkoordinuješ fotografa, aby přijel včas.
Blaho lidí znamená, že budou mít kolegové včas firemní oblečení i funkční e-mail pro svou práci. Budeme mít informace, kdy popřát k narozeninám jak jim, tak i klientům. Že si studenti na ČVUT a VUT budou vyprávět, jakou super exkurzi na některé ze staveb zažili. Že se společně několikrát do roka vypravíte na teambuilding.
Pod pořádkem ve smlouvách a objednávkách je taková představa, že se spolehlivě najdou scany finálních verzí podepsaných smluv na všech zakázkách. Že si zkrátka spolehlivě pohlídáš termíny, klienty i kolegy a budeš vždy napřed.
Tým se postupně, ale jistě rozrůstá, stále však jsou zvyklí si navzájem pomáhat a podporovat se. Práce bude různorodá, plná výzev, žádná nuda. Rozsahem 80-100% úvazku, lokalita kancelář na Praze 5. Osobně se řada věcí vyřeší snáz a rychleji, proto je požadována fyzická přítomnost v kanceláři min. v rozsahu 4hod/den, zbytek možnost práce z domova. Forma spolupráce (HPP / Dohoda / OSVČ) dohodou.
Co budeš potřebovat?Dobré výsledky z minulé práce.
Selský rozum, zkušenosti v běžných životních situacích i umění poradit si v těch nových, potřebu dělat věci strukturovaně a dotahovat do konce, hlídat si termíny.
Angličtinu - schopnost domluvit se, ústně, po telefonu i písemně.
Znalost MS Office a ChatGPT, schopnost zorientovat se v různých systémech, aplikacích a prostředích, i další IT schopnosti jako např. zvládnout připojit kameru na online meetingu, využít AI pro automatický zápis ze schůzky, atd.
Řidičský průkaz a aktivní zkušenosti s řízením, ideálně po Praze, ale i mimo město.
Čeká tě přátelský a podporující přístup vedení i kolegů. Různorodá práce. Možnost podílet se na kultivaci trhu s nemovitostmi a rozšířit si v této oblasti znalosti.
Požadavky
- Minimální vzdělání: ÚSO (vyučení s maturitou)
- Práce s PC
Požadované jazyky
Angličtina
(aktivní)
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: Jobsyno Global s.r.o. Lokalita: Praha Pracovní pozice: Office Manager Praha 5 Směnnost práce Zkrácený úvazek, Plný úvazek Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: neuvedeno Nabídka přidána: 27. 5. 2025
Pracovní pozice aktivní
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Office Manager Praha 5: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Office Manager Praha 5?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Jobsyno Global s.r.o..