Office manager| Olomouc

Olomouc


Máš SŠ vzdělání a zkušenosti z administrativních pozic? Máš organizační schopnosti a dokážeš zvládat více úkolů najednou? Tak mi pošli své CV!

Náplň práce:

- zajištění efektivního chodu sekretariátu a administrativní podpory

- odpovědnost za organizaci schůzek

- zápisy z porad

- správa rejstříku smluv, odpovědnost za vedení a organizaci archivu, správa vnitřních předpisů, správa intranetu společnosti

- nákup kancelářských potřeb a vybavení

- vedení jednoho zaměstnance (recepční)


Nabídka: - 5 týdnů dovolené

- bonusy

- příspěvek na stravování

- příspěvek na penzijní připojištění


Požadavky: - min. SŠ vzdělání

- zkušenosti v advokátní kanceláři na pozici sekretářka/asistentka/vedoucí sekretariátu vítány

- pokročilá znalost MS Office

- organizační schopnosti



Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:

Práce Office manager| Olomouc: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Office manager| Olomouc?

Práce je nabízena v lokalitě Olomouc.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Office manager| Olomouc ve městě Olomouc? Pošlete svůj životopis firmě ještě dnes.
0.1093