Office Manager/ka s angličtinou
* zajištění plynulého chodu kanceláře (administrativa, evidence, dokumentace)
* organizace interní a externí komunikace, příprava podkladů a prezentací
* práce s MS Office (Excel, Word, PowerPoint) na pokročilé úrovni
* správa dokumentů – skenování, kopírování, práce i s rozměrově většími dokumenty
* podpora technického týmu, základní orientace v technické dokumentaci výhodou
* zajištění reprezentativního prostředí kanceláře a profesionální komunikace s partnery
* spolupráce na zlepšování interních procesů a aktivní zájem o fungování týmu
Nabídka: * telefon, notebook, částečně hrazenou Multisport kartu
* možnost práce z domova (home office)
* sick days
* příspěvek na stravování
* přátelskou atmosféru a práci v menším týmu
* moderní kancelář s vlastním prostorem (bez open space)
* zázemí stabilní mezinárodní společnosti
* podporu profesního rozvoje a růstu dle individuálních kariérních cílů
Požadavky: * praxi na obdobné administrativní/office pozici
* velmi dobrou znalost angličtiny (psaná i mluvená, každodenní užití)
* pokročilou znalost MS Office (Excel, Word, PowerPoint)
* samostatnost, proaktivní přístup a reprezentativní vystupování
* schopnost efektivní komunikace a organizační dovednosti
* zájem učit se nové věci a rozvíjet se
* výhodou: orientace v technické dokumentaci
- Podrobné informace o nabídce práce
Lokalita: Praha-západ Pracovní pozice: Office Manager/ka s angličtinou Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: neuvedeno Nabídka přidána: 15. 9. 2025
Pracovní pozice aktivní
Práce Office Manager/ka s angličtinou: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Office Manager/ka s angličtinou?
Práce je nabízena v lokalitě Praha-západ.