Office Manager/ka s angličtinou

Praha-západ


* zajištění plynulého chodu kanceláře (administrativa, evidence, dokumentace)

* organizace interní a externí komunikace, příprava podkladů a prezentací

* práce s MS Office (Excel, Word, PowerPoint) na pokročilé úrovni

* správa dokumentů – skenování, kopírování, práce i s rozměrově většími dokumenty

* podpora technického týmu, základní orientace v technické dokumentaci výhodou

* zajištění reprezentativního prostředí kanceláře a profesionální komunikace s partnery

* spolupráce na zlepšování interních procesů a aktivní zájem o fungování týmu


Nabídka: * telefon, notebook, částečně hrazenou Multisport kartu

* možnost práce z domova (home office)

* sick days

* příspěvek na stravování

* přátelskou atmosféru a práci v menším týmu

* moderní kancelář s vlastním prostorem (bez open space)

* zázemí stabilní mezinárodní společnosti

* podporu profesního rozvoje a růstu dle individuálních kariérních cílů


Požadavky: * praxi na obdobné administrativní/office pozici

* velmi dobrou znalost angličtiny (psaná i mluvená, každodenní užití)

* pokročilou znalost MS Office (Excel, Word, PowerPoint)

* samostatnost, proaktivní přístup a reprezentativní vystupování

* schopnost efektivní komunikace a organizační dovednosti

* zájem učit se nové věci a rozvíjet se

* výhodou: orientace v technické dokumentaci



Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

Práce Office Manager/ka s angličtinou: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Office Manager/ka s angličtinou?

Práce je nabízena v lokalitě Praha-západ.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Office Manager/ka s angličtinou ve městě Praha-západ? Pošlete svůj životopis firmě ještě dnes.
0.1132