Office manager/ka (20-30 hod.) - OZP
Směnnost: Jednosměnný provoz
Min. požadované vzdělání: ÚSV s maturitou
Počet pracovních míst: 1
Pracovněprávní vztah: Pracovní poměr - zkrácený úvazek
Vhodnost pracovního místa pro typy zaměstnanců: OZP na vozíku (bezbariérový přístup)OZP s maximálně 2. stupněm invalidityOZP s invaliditou 3. stupně (dříve TZP)
Nabízená mzda: 10 400 - 22 000 Kč/měsíc
VYHRAZENO PRO OZP.
Office manager - provozní
(vhodné pro OZP | HPP - plný i zkrácený úvazek | Ostrava | nástup ihned / dohodou)
Společnost Scenario s.r.o. patří mezi přední hráče na trhu informačních technologií. Na trhu působíme již více než 10 let, máme přibližně 40 zaměstnanců a působíme po celé České republice. Právě teď hledáme nové kolegy, kteří nám pomohou udržet provoz firmy hladký, efektivní a s úsměvem. Hledáte práci, která není stereotypní? Chcete mít možnost být kreativní a zároveň zodpovědní za důležité věci v zázemí firmy? U nás dostanete prostor - nabízíme totiž "svobodu v práci". Znamená to, že když si práci umíte zorganizovat, můžete rozhodovat o tom, kde, kdy, s kým a na čem budete pracovat. Tato pozice je vhodná také pro osoby se zdravotním znevýhodněním (OZP). Nabízíme přizpůsobené prostředí a vstřícný přístup od prvního dne.
Co bude vaším úkolem?
-Zajištění každodenního chodu kanceláří
-Komunikace mezi jednotlivými odděleními
-Zjišťování a vyřizování požadavků na techniku, kancelářské pomůcky a vybavení
-Kontrola úklidu a péče o pracovní prostředí
-Delegování požadavků vedení na ostatní oddělení
-Práce na PC - zejména práce s tabulkami v Excelu
-Spolupráce napříč týmem IT, obchodu, marketingu i vedením
Co se vám bude hodit?
-Znalost práce na PC (zejména Excel)
-Schopnost organizace, pečlivost a samostatnost
-Spolehlivost a zodpovědný přístup
-Řidičský průkaz sk. B (občasná pochůzka nebo převoz věcí)
-Komunikační dovednosti a proaktivní přístup
Co nabízíme?
-Hlavní pracovní poměr - možnost plného i zkráceného úvazku podle vašich možností
-Přátelské a lidské prostředí, kde vám pomůžeme růst
-Práci od pondělí do pátku - víkendy a svátky volné
-Možnost Home Office
-Notebook a telefon i pro vaše soukromé potřeby
-Zaučení a podpora během celého adaptačního procesu
-Vzdělávání a možnost profesního růstu
-Firemní a týmové akce
-Kvalitní káva zdarma, dostupnost MHD i možnost pohodlného parkování
Proč právě k nám?
Protože chceme, aby se u nás lidé cítili dobře, měli prostor růst a posouvat věci dopředu. Pokud hledáte práci, kde se nebudete ztrácet v korporátním labyrintu a vaše práce bude mít viditelný dopad - jste na správné adrese.
Zaujala vás tato nabídka?
Pošlete nám svůj životopis na .
Těšíme se na vás!
Tým Scenario
Společnost Scenario s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nesplňují výše uvedené požadavky.
Odpovědí na tento inzerát souhlasíte se zpracováním osobních údajů dle zákona č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Mapa umístění pracoviště:
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: Scenario s.r.o. Lokalita: Ostrava Pracovní pozice: Office manager/ka (20-30 hod.) - OZP Směnnost práce Jednosměnný provoz Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 10 400 - 22 000 Kč/měsíc Nabídka přidána: 17. 5. 2025
Pracovní pozice aktivní
Práce Office manager/ka (20-30 hod.) - OZP: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Office manager/ka (20-30 hod.) - OZP?
Práce je nabízena v lokalitě Ostrava.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 10 400 - 22 000 Kč/měsíc.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Scenario s.r.o..