Office manager / Asistent , Asistentka jednatele

Praha
Najděte si práci či brigádu na portálu JenPráce.cz! Každý den aktuální nabídky v České republice i zahraničí.


Náplň práce:

  • Administrativní a organizační podpora jednatele kanceláře
  • Organizování schůzek a zajišťování služebních cest
  • Příprava, formátování a úprava různých dokumentů a prezentačních materiálů
  • Vyřizování příchozích telefonických hovorů a e-mailové korespondence
  • Práce s interními systémy,
  • Objednávání kancelářských potřeb

Co od Vás očekáváme:

  • Ukončené středoškolské vzdělání
  • Praxi na podobné pozici
  • Dobrá znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
  • Komunikativní znalost angličtiny
  • Výbornou znalost českého jazyka

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Mzdové ohodnocení odpovídající dané pozici
  • Práci v mladém mezinárodním kolektivu
  • Účast na výzkumných projektech s předními zahraničními tuzemskými výzkumnými centry
  • Dlouhodobou práci ve stabilní společnosti


  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: Etimos Human s.r.o.
    Lokalita: Praha
    Pracovní pozice: Office manager / Asistent , Asistentka jednatele
    Směnnost práce fulltime
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: neuvedeno
    Nabídka přidána: 28. 5. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:

Práce Office manager / Asistent , Asistentka jednatele: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Office manager / Asistent , Asistentka jednatele?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Etimos Human s.r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Office manager / Asistent , Asistentka jednatele ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě Etimos Human s.r.o. ještě dnes.
0.1265