Office manager / Asistent , Asistentka jednatele

Náplň práce:
- Administrativní a organizační podpora jednatele kanceláře
- Organizování schůzek a zajišťování služebních cest
- Příprava, formátování a úprava různých dokumentů a prezentačních materiálů
- Vyřizování příchozích telefonických hovorů a e-mailové korespondence
- Práce s interními systémy,
- Objednávání kancelářských potřeb
Co od Vás očekáváme:
- Ukončené středoškolské vzdělání
- Praxi na podobné pozici
- Dobrá znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
- Komunikativní znalost angličtiny
- Výbornou znalost českého jazyka
Co Vám můžeme nabídnout:
- Mzdové ohodnocení odpovídající dané pozici
- Práci v mladém mezinárodním kolektivu
- Účast na výzkumných projektech s předními zahraničními tuzemskými výzkumnými centry
- Dlouhodobou práci ve stabilní společnosti
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: Etimos Human s.r.o. Lokalita: Praha Pracovní pozice: Office manager / Asistent , Asistentka jednatele Směnnost práce fulltime Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: neuvedeno Nabídka přidána: 28. 5. 2025
Pracovní pozice aktivní
Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Office manager / Asistent , Asistentka jednatele: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Office manager / Asistent , Asistentka jednatele?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Etimos Human s.r.o..
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Office manager / Asistent , Asistentka jednatele ve městě Praha?
Pošlete svůj životopis firmě Etimos Human s.r.o. ještě dnes.