Podrobnosti o nabídce práce
Informace
Kdo jsme?
Jsme rostoucí technologická společnost původem z České republiky s více než 40členným týmem, který se zaměřuje na jedinečnou inovaci – ultra-přesnou lokalizaci uvnitř budov (https://www.sewio.net/real-time-location-system-rtls-on-uwb/). Lidé tráví 90 % svého času uvnitř, kde GPS nefunguje. Proto vyvíjíme, vyrábíme a implementujeme systém pro sledování a optimalizaci pohybu majetku, materiálu i zaměstnanců v průmyslovém prostředí.
Jsme přátelský kolektiv, navzájem se podporujeme a stavíme vztahy na důvěře. Hledáme lidi, kteří s námi budou souznít, mají chuť rozvíjet své schopnosti, učit se novým věcem a posouvat se dál.
Koho hledáme?
Hledáme organizovaného a zodpovědného člověka na pozici Office asistent/ka na zkrácený úvazek formou dohody, která/ý bude podporovat každodenní plynulý provoz kanceláře, podílet se na vytváření příjemného pracovního prostředí a zajišťovat potřebnou administrativní agendu. Pokud máte smysl pro detail, dokážete efektivně komunikovat a rádi se podílíte na realizaci firemních akcí a podpoře procesů, může to být ideální příležitost pro vás.
Co budete dělat?
Údržovat a spravovat kancelář
Spravovat příchozí požadavky a administrativní podporu
Travel Management a budete mít na starosti logistiku pracovních cest
Organizovat firemní akce, meetingy, teambuildingy, večírky apod.
Spravovat firemní vozový park s ohledem na zajištění údržby a servisu
Pro zvládnutí této práce požadujeme :
Praktické zkušenosti:
V oblasti administrativy, organizace, zákaznického servisu, práce na recepci apod.
Řidičský průkaz sk. B
Velmi dobrá úroveň angličtiny (B2+)
Znalost uživatelské práce s počítačem (MS produkty, internetové vyhledávání)
Vlastnosti:
Proaktivita- schopnost převzít iniciativu a posouvat věci vpřed
Organizační schopnosti pro správu velkého množství úkolů a agend
Ochota a zájem učit se
Základní prioritizace úkolů
Vstřícná, klidná a asertivní komunikace
Flexibilita a pozitivní přístup k náhlým změnám
Pozornost k detailu
Co nabízíme?
Možnost profesního růstu a získání různorodých zkušeností v rámci úspěšné technologické firmy.
Příležitost pracovat v moderní technologické firmě a získat cenné zkušenosti.
Podporu při zaučení, mentoring a spolupráci se zkušenými kolegy.
Flexibilní pracovní dobu a možnost občasné práce z domova.
Otevřenou firemní kulturu, kde si ceníme názoru každého kolegy.
Skvělý tým, který spolupracuje na principu důvěry a vzájemné podpory.
Zaujala vás tato pozice? Pošlete nám svůj životopis a pár slov o sobě! Těšíme se na vaši zprávu.
Co od vás očekáváme
Co vám nabízíme
Office Assistant (DPČ, 20 hod./týden) | Sewio Networks s.r.o.
-
Lokalita: Brno
-
Nástup: IHNED
-
Firma: StartupJobs.com s.r.o.
-
❓ Vše, co o této práci potřebujete vědět
👉 Kde je tato práce?
Práce je v lokalitě Brno.
👉 Kdo na tuto pozici nabírá?
Tuto pracovní pozici nabízí firma StartupJobs.com s.r.o..
👉 Kdy je nástup?
Nástup je od IHNED.
👉 Jaké jsou požadavky?
- Min. vzdělání: Středoškolské