📍 Brno💰 Dle domluvy🏢 StartupJobs.com s.r.o.

Podrobnosti o nabídce práce


Informace
Kdo jsme?

Jsme rostoucí technologická společnost původem z České republiky s více než 40členným týmem, který se zaměřuje na jedinečnou inovaci – ultra-přesnou lokalizaci uvnitř budov (https://www.sewio.net/real-time-location-system-rtls-on-uwb/). Lidé tráví 90 % svého času uvnitř, kde GPS nefunguje. Proto vyvíjíme, vyrábíme a implementujeme systém pro sledování a optimalizaci pohybu majetku, materiálu i zaměstnanců v průmyslovém prostředí.

Jsme přátelský kolektiv, navzájem se podporujeme a stavíme vztahy na důvěře. Hledáme lidi, kteří s námi budou souznít, mají chuť rozvíjet své schopnosti, učit se novým věcem a posouvat se dál.

Koho hledáme?

Hledáme organizovaného a zodpovědného člověka na pozici Office asistent/ka na zkrácený úvazek formou dohody, která/ý bude podporovat každodenní plynulý provoz kanceláře, podílet se na vytváření příjemného pracovního prostředí a zajišťovat potřebnou administrativní agendu. Pokud máte smysl pro detail, dokážete efektivně komunikovat a rádi se podílíte na realizaci firemních akcí a podpoře procesů, může to být ideální příležitost pro vás.

Co budete dělat?

Údržovat a spravovat kancelář

Spravovat příchozí požadavky a administrativní podporu

Travel Management a budete mít na starosti logistiku pracovních cest

Organizovat firemní akce, meetingy, teambuildingy, večírky apod.

Spravovat firemní vozový park s ohledem na zajištění údržby a servisu

Pro zvládnutí této práce požadujeme :

Praktické zkušenosti:

V oblasti administrativy, organizace, zákaznického servisu, práce na recepci apod.

Řidičský průkaz sk. B

Velmi dobrá úroveň angličtiny (B2+)

Znalost uživatelské práce s počítačem (MS produkty, internetové vyhledávání)

Vlastnosti:

Proaktivita- schopnost převzít iniciativu a posouvat věci vpřed

Organizační schopnosti pro správu velkého množství úkolů a agend

Ochota a zájem učit se

Základní prioritizace úkolů

Vstřícná, klidná a asertivní komunikace

Flexibilita a pozitivní přístup k náhlým změnám

Pozornost k detailu

Co nabízíme?

Možnost profesního růstu a získání různorodých zkušeností v rámci úspěšné technologické firmy.

Příležitost pracovat v moderní technologické firmě a získat cenné zkušenosti.

Podporu při zaučení, mentoring a spolupráci se zkušenými kolegy.

Flexibilní pracovní dobu a možnost občasné práce z domova.

Otevřenou firemní kulturu, kde si ceníme názoru každého kolegy.

Skvělý tým, který spolupracuje na principu důvěry a vzájemné podpory.

Zaujala vás tato pozice? Pošlete nám svůj životopis a pár slov o sobě! Těšíme se na vaši zprávu.
Co od vás očekáváme

Co vám nabízíme

Office Assistant (DPČ, 20 hod./týden) | Sewio Networks s.r.o.

  • 📍
    Lokalita: Brno
  • 📆
    Nástup: IHNED
  • 🏢
    Firma: StartupJobs.com s.r.o.
  • ❓ Vše, co o této práci potřebujete vědět

    👉 Kde je tato práce?

    Práce je v lokalitě Brno.

    👉 Kdo na tuto pozici nabírá?

    Tuto pracovní pozici nabízí firma StartupJobs.com s.r.o..

    👉 Kdy je nástup?

    Nástup je od IHNED.

    👉 Jaké jsou požadavky?

    • Min. vzdělání: Středoškolské
0.5186