Office asistent / HR administrativní podpora (m/ž)
Informace
- Zajištění plynulého chodu recepce a péče o návštěvy
- Spolupráce s HR oddělením – administrativní podpora, reporting
- Kompletní zajištění lékařských prohlídek od A do Z
- Organizace školení, on-boarding nových kolegů
- Pomoc při firemních akcích, eventech a interních projektech
- Zodpovědnost za svěřené úkoly od nápadu až po realizaci
Co od vás očekáváme
- min.
- SŠ vzdělání
- min. 1 rok praxe
- na podobné pozici (recepce / HR / office support)
- Angličtina na komunikativní úrovni
- (máme i zahraniční návštěvy)
- Dobrá znalost
- MS Office
- , znalost Canva výhodou
- Samostatnost, pečlivost, organizační talent, kreativita a selský rozum
Co vám nabízíme
- Pracovní dobu 7,5 hodiny denně
- Program Cafeterie
- Firemní školení a rozvoj
- Zvýhodněný mobilní tarif pro vás i vaši rodinu
- 5 týdnů dovolené
- Dotované stravování
- Mobilní telefon
Zaujalo vás to?
Pošlete nám prosím svůj životopis a ideálně i pár řádků o sobě – těšíme se, že vás poznáme!
Nabíráme muže i ženy
Naše inzeráty jsou napsané v ženském nebo v mužském rodě, aby hezky plynuly. Ke všem uchazečům a uchazečkám přistupujeme spravedlivě a bez jakékoli diskriminace.
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: SIMIX GROUP s.r.o. Lokalita: Chotěboř Odvětví práce: Administrativa Pracovní pozice: Office asistent / HR administrativní podpora (m/ž) Směnnost práce Plný Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 35 000 Kč - 40 000 Kč Nabídka přidána: 4. 11. 2025
Pracovní pozice aktivníPožadavky na kandidáta
Min. vzdělání Středoškolské
Práce Office asistent / HR administrativní podpora (m/ž): Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Office asistent / HR administrativní podpora (m/ž)?
Práce je nabízena v lokalitě Chotěboř.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy SIMIX GROUP s.r.o..
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Chotěboř - Administrativa