OFFICE ADMINISTRÁTOR / TÝMOVÝ/Á ASISTENT/KA

Praha hl.m., Praha

POPIS POZICE:
Máš rád/a rozmanitou práci, kde se prolíná administrativa, komunikace a péče o chod kanceláře? Jsi samostatný, pečlivý člověk, kterého baví pomáhat ostatním a být přirozenou podporou týmu? Do menšího, přátelského kolektivu hledáme šikovného parťáka/parťačku, který/á bude mít na starosti zajištění hladkého provozu kanceláře a stane se důležitou součástí každodenního fungování firmy.

Co budeš mít na starosti:

- Zajištění každodenního chodu kanceláře - od pošty a návštěv, přes objednávání kancelářských potřeb až po drobnou správu vozového parku či rezervaci letenek

- Práce na recepci, přímý kontakt s návštěvami, vyřizování telefonátů a běžné administrativní úkoly
-

Podpora týmu v administrativních činnostech - např. tvorba jednoduchých smluv, předávacích protokolů, formátování dokumentů a kontrola výstupů

- Správa pokladny a vedení knihy jízd
-

Spolupráce na ad hoc projektových a týmových úkolech

- Základní práce s tabulkami (v prostředí Google Docs), jednoduché přehledy a evidence

- Komunikace v češtině na vynikající úrovni - psaná i mluvená forma je důležitá
- Občasné použití angličtiny - základní e-mailová komunikace nebo telefonát zvládneš bez stresu

BENEFITY:
Nabízíme:

- Flexibilní pracovní dobu
- Fin. bonus
- Dlouhodobou spolupráci na HPP

- Flexibilní pracovní dobu

- 25 dní dovolené

- Sick days
- Možnost růstu, školení a certifikací

? Kancelář: Praha 4

POŽADAVKY:
Koho hledáme:

-
Máš minimálně SŠ vzdělání a pracovní zkušenosti z administrativy (nemusíš být přímo office manažer, ale víš, jak to v kanceláři chodí)

- Umíš přirozeně a příjemně jednat s lidmi - kolegy i hosty
- Zvládneš samostatně zařídit, co je potřeba - nečekáš, až ti někdo zadá úko
-

Dokážeš pracovat pečlivě, přemýšlet nad svěřenými úkoly a nebojíš se psaní ani vyjadřování

- Umíš pracovat v Excelu nebo Google Sheets - alespoň na základní úrovni
- Ovládáš angličtinu na komunikativní úrovni

  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: Grafton Recruitment
    Lokalita: Praha
    Odvětví práce: Asistentka
    Pracovní pozice: OFFICE ADMINISTRÁTOR / TÝMOVÝ/Á ASISTENT/KA
    Směnnost práce fulltime
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: 45 000 / za měsíc
    Nabídka přidána: 28. 5. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:

Práce OFFICE ADMINISTRÁTOR / TÝMOVÝ/Á ASISTENT/KA: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce OFFICE ADMINISTRÁTOR / TÝMOVÝ/Á ASISTENT/KA?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 45 000 / za měsíc.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Grafton Recruitment.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici OFFICE ADMINISTRÁTOR / TÝMOVÝ/Á ASISTENT/KA ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě Grafton Recruitment ještě dnes.
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Praha - Asistentka
0.1139