Office & Accounting Coordinator (na částečný úvazek)

Praha-centrum, Praha
Easy-práce.cz - Nabídka práce a volných pracovních míst

Pro našeho klienta, globální softwarovou společnost, která vyvíjí, prodává a podporuje špičkový simulační software pro automobilový průmysl, aktuálně hledáme Office & Accounting Coordinator (na částečný úvazek).

Co bude Vaší náplní práce?

* Organizace interních školení a firemních akcí
* Správa kancelářského vybavení a administrativní zajištění chodu kanceláře
* Příprava a vystavování zákaznických faktur a smluv
* Kontrola příchozích plateb, správa pohledávek a evidence plateb
* Detailní kontrola finančních pohybů na účtech
* Účtování časového rozlišení a příprava podkladů pro účetní závěrky
* Podpora při reportingu a přípravě účetních výkazů
* Zaúčtování cestovních příkazů, bankovních výpisů a pokladních dokladů

Co od Vás očekáváme?

* SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru
* Základní zkušenosti s přípravou daňových přiznání k DPH
* Dobrou znalost práce s MS Office (Excel, Word) a základní orientaci v účetnictví
* Komunikativní znalost angličtiny (znalost němčiny výhodou)
* Pečlivost, spolehlivost a smysl pro detail

Co Vám nabízíme?

* 25 dní dovolené
* Mobilní telefon a notebook k soukromému i pracovnímu využití
* Příspěvek na stravování
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Možnost práce z domova (home office)
* Profesní a osobní rozvoj prostřednictvím vzdělávacích kurzů
* Přátelské pracovní prostředí a podporující tým
* Lokalita: Praha - Hradčany

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.

--strong--Benefity--/strong--
* Mobilní telefon
* Notebook
* Příspěvek na penzijní/životní připojištění
* Stravenky/příspěvek na stravování
* Dovolená 5 týdnů
* Vzdělávací kurzy, školení
* Možnost občasné práce z domova
Vzdělání:
SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské
Pozice:
Fakturant/ka, Pracovník back office, Asistentka, Office manager
Typ pracovního poměru:
Zkrácený úvazek

  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
    Lokalita: Praha
    Pracovní pozice: Office & Accounting Coordinator (na částečný úvazek)
    Směnnost práce Zkrácený úvazek
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: neuvedeno
    Nabídka přidána: 30. 4. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:

Práce Office & Accounting Coordinator (na částečný úvazek): Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Office & Accounting Coordinator (na částečný úvazek)?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Office & Accounting Coordinator (na částečný úvazek) ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. ještě dnes.
0.1456