Office & Accounting Coordinator (na částečný úvazek)

Pro našeho klienta, globální softwarovou společnost, která vyvíjí, prodává a podporuje špičkový simulační software pro automobilový průmysl, aktuálně hledáme Office & Accounting Coordinator (na částečný úvazek).
Co bude Vaší náplní práce?
* Organizace interních školení a firemních akcí
* Správa kancelářského vybavení a administrativní zajištění chodu kanceláře
* Příprava a vystavování zákaznických faktur a smluv
* Kontrola příchozích plateb, správa pohledávek a evidence plateb
* Detailní kontrola finančních pohybů na účtech
* Účtování časového rozlišení a příprava podkladů pro účetní závěrky
* Podpora při reportingu a přípravě účetních výkazů
* Zaúčtování cestovních příkazů, bankovních výpisů a pokladních dokladů
Co od Vás očekáváme?
* SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru
* Základní zkušenosti s přípravou daňových přiznání k DPH
* Dobrou znalost práce s MS Office (Excel, Word) a základní orientaci v účetnictví
* Komunikativní znalost angličtiny (znalost němčiny výhodou)
* Pečlivost, spolehlivost a smysl pro detail
Co Vám nabízíme?
* 25 dní dovolené
* Mobilní telefon a notebook k soukromému i pracovnímu využití
* Příspěvek na stravování
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Možnost práce z domova (home office)
* Profesní a osobní rozvoj prostřednictvím vzdělávacích kurzů
* Přátelské pracovní prostředí a podporující tým
* Lokalita: Praha - Hradčany
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
--strong--Benefity--/strong--
* Mobilní telefon
* Notebook
* Příspěvek na penzijní/životní připojištění
* Stravenky/příspěvek na stravování
* Dovolená 5 týdnů
* Vzdělávací kurzy, školení
* Možnost občasné práce z domova
Vzdělání:
SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské
Pozice:
Fakturant/ka, Pracovník back office, Asistentka, Office manager
Typ pracovního poměru:
Zkrácený úvazek
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. Lokalita: Praha Pracovní pozice: Office & Accounting Coordinator (na částečný úvazek) Směnnost práce Zkrácený úvazek Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: neuvedeno Nabídka přidána: 30. 4. 2025
Pracovní pozice aktivní
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Office & Accounting Coordinator (na částečný úvazek): Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Office & Accounting Coordinator (na částečný úvazek)?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o..