Odborný asistent/Odborná asistentka ředitele – Oddělení komunikace a podpory ředitele
Náplň práce:
- Koordinace komunikačních toků s rozsáhlou hierarchickou strukturou a vazbami a utváření zdrojové základny informací
- Plnění funkce správce docházky vybraných zaměstnanců spadajících do přímé podřízenosti ředitele (včetně archivace podkladů souvisejících s měsíční uzávěrkou docházky)
- Zajišťování stálého provozu sekretariátu ředitele a odboru KŘ (sekretářské práce)
- Provádění ukládání, evidence a vyhledávání písemností a jiných záznamů ve spisové službě SSL Athena na uzlu Sekretariát ŘED a Sekretariát PŘO
- Zpracování pošty
- Spolupráce na evidenci a vyřizování objednávek týkajících se přednáškové činnosti zaměstnanců Ústavu
- Formální zpracování, vydávání a evidence Příkazů ředitele a Služebních předpisů
- Správa databáze a vedení evidence razítek Ústavu
- Vedení agendy zástupců národního zastupování
- Organizace schůzek a jednání s účastí ředitele Ústavu
- Formální zpracování písemných výstupů ředitele Ústavu
- Zajištění oběhu informací mezi ředitelem Ústavu a členy úzkého i širšího vedení Ústavu a útvary Ústavu
- Zajišťování zázemí pro porady vedení Ústavu
- Správa e-mailové schránky zajištění korespondence
- Koordinace činností sekretariátu ředitele k zajištění plynulého chodu
- Práce s DMS – nastavení a zajišťování úprav interních předpisů pro PŘO
- Management registru rizik
- Zajištění odpovědí na dotazy od laické i odborné veřejnosti
Požadujeme:
- VŠ vzdělání – bakalářský nebo magisterský studijní program; příp. min. SŠ vzdělání s maturitní zkouškou + min. 2 roky praxe na obdobné pozici
- Výborné organizační a komunikační dovednosti
- Dobrá znalost práce s PC – MS Office, Internet, spisová služba (zaučení)
- AJ – středně pokročilá úroveň
- Znalost ČJ na výborné úrovni
- Svědomitost
- Pečlivost
- Samostatnost
- Loajalita
- Systémovost
- Schopnost týmové spolupráce
- Ochota učit se nové věci
- Odolnost vůči stresu
Nabízíme:
- Pružnou pracovní dobu
- 5 týdnů dovolené ročně
- 5 dnů indispozičního volna (sick days) ročně
- Stabilní zázemí státní instituce
- Příspěvek na stravování
- Jazykové kurzy
- Fond kulturních a sociálních potřeb
- Zaměstnaneckou knihovnu
- Půjčovnu sportovních potřeb
Další důležité informace:
- Předpokládaný nástup: 1. 9. 2025 nebo dle dohody
- Pracovní úvazek: 1,0 (40 hod./týden)
- Platové podmínky: 12. platová třída
- Pracoviště: Šrobárova 49/48, Praha 10
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: Státní ústav pro kontrolu léčiv Lokalita: Praha Pracovní pozice: Odborný asistent/Odborná asistentka ředitele – Oddělení komunikace a podpory ředitele Směnnost práce Plný úvazek Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: neuvedeno Nabídka přidána: 7. 6. 2025
Pracovní pozice aktivní
Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Odborný asistent/Odborná asistentka ředitele – Oddělení komunikace a podpory ředitele: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Odborný asistent/Odborná asistentka ředitele – Oddělení komunikace a podpory ředitele?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Státní ústav pro kontrolu léčiv.
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Odborný asistent/Odborná asistentka ředitele – Oddělení komunikace a podpory ředitele ve městě Praha?
Pošlete svůj životopis firmě Státní ústav pro kontrolu léčiv ještě dnes.