Obchodník a správce v jednom
Pojď s námi rozjet úspěšný projekt v realitách v nové lokalitě! Baví tě obchod a organizace, máš technické dovednosti a chuť měnit trh pronájmů? U nás propojíš práci v kanceláři s výjezdy do terénu a komunikací s lidmi.V rámci služby Ideální nájemce úspěšně spravujeme napříč republikou více než 4000 bytů a nyní expandujeme do dalších měst – konkrétně do Kladna a okolí (Slaný, Kralupy nad Vltavou). Nyní hledáme k nám do týmu novou posilu, která si tyto byty vezme pod svá křídla, a to jak z hlediska obchodního, tak z hlediska toho správcovského a technického.Vzhledem k tomu, že v Kladně začínáme od nuly, rozjezd bude pomalejší, proto zpočátku počítej s časovou dotací na part-time, která ti dovolí kombinovat více pracovních příležitostí současně nebo sladit osobní život s tím pracovním. S rostoucím počtem bytů však bude i práce přibývat a budeme moc rádi, když budeš otevřený*á nám později věnovat i více času. Očekáváme, že nejpozději do roka dojde k nárůstu úvazku na plný.Jako náš nový kolega*kolegyně budeš:Pečovat o byty ve svěřeném portfoliu po obchodní stránce: • Chodit na domluvené schůzky s majiteli bytů, představovat jim službu Ideální nájemce a získávat nové byty do naší péče - schůzky ti bude zajišťovat naše pre-sales oddělení, ale uvítáme, když rozhodíš sítě i ty sám*a • Byty inzerovat, obsazovat a dohlídávat, aby byly u všech právně správné a platně uzavřené smlouvy vůči podnájemníkům i majitelům bytů • Se potkávat se zájemci o bydlení a obsazovat nabrané byty novými podnájemníky • Komunikovat se stávajícími klienty (majiteli i podnájemníky) i novými zájemci o nabízené byty – primárně půjde o vyjednávání nových podmínek, domlouvání prohlídek bytů (jak telefonicky, tak e-mailem) a jejich následná realizace • Ke všemu, co dojednáš, budeš tvořit odpovídající administrativu – zejména prodlužování a ukončování smluv, uzavírání dodatků, jejich zadávání do interního systému a odesílání k elektronickému podpisu • Vyjednávat výši nájmů na bytech a podílet se tak na jejich cenotvorběStarat se o svěřené byty po technické stránce: • Budeš přebírat byty po bývalých podnájemnících a předávat těm novým, zároveň s tím budeš ověřovat jejich stav a dokumentaci • Často budeš hlavním článkem při řešení oprav a technických problémů na bytech, objednávání techniků a hlášení pojistných událostí • Na pravidelné bázi budeš kontrolovat stav bytů a na základě toho si budeš plánovat schůzky s techniky nebo zástupci SVJJak si tě představujeme? • Bydlíš v Kladně nebo okolí a znáš místní podmínky • Zvládáš být pánem svého času a umíš si zorganizovat čas pro práci • Máš výborné komunikační a prezentační dovednosti • Orientuješ se na cíl a jsi motivován*a svými vlastními výsledky • I přesto jsi ale empatický*á a umíš lidem naslouchat • Důslednost a pečlivost patří mezi tvé silné stránky • Jsi aktivní řidič a můžeš k práci využívat své auto • Domluvíš se anglicky – a pokud si potřebuješ jazyk oprášit, pomůžou ti firemní kurzy. • Obchodní zkušenosti jsou velké plus, ale pokud je zatím nemáš, naučíme tě je. • Jsi aspoň trochu technický typ – závady sám opravovat nemusíš, ale zvládneš je posoudit a zajistit správného odborníka.Co tě může zaskočit? • Budeš na to sám*a – vzhledem k tomu, že projekt v Kladně a okolí teprve rozjíždíme, tuto roli zvládne plnit jedna pověřená osoba (počítáme však s tím, že když portfolio bytů vyroste a přesáhne určitý počet, tým budeme rozšiřovat) • Hodně se najezdíš, proto je potřeba být zdatný řidič, který se za volantem cítí jako doma • Jedná se o full remote spolupráci bez možnosti práce z kanceláře – vzhledem k malému zastoupení kolegů v regionech (mimo Brno a Prahu) v nich nemůžeme zajistit kanceláře, na všem však pracujeme a kdykoliv tě rádi uvidíme v pražských officechCo ti nabízíme: • Spolupráci na IČO zpočátku s časovým vytížením na part-time (později možnost navýšení) • Odměnu bez limitu odvíjející se od tvých schopností – čím lépe se ti v obchodě bude dařit, tim více si vyděláš • Flexibilitu – schůzky s podnájemníky si budeš plánovat podle jejich a svých časových možností, schůzky s majiteli ti pomůže plánovat naše pre-sales oddělení podle tvého kalendáře • Firemní online kurzy angličtiny a možnosti dalšího vzdělávání a rozvoje • Multisport kartičku, zvýhodněné bydlení, společné teambuildingy a spoustu dalších akcí • Tým super kolegů a velkou podporu nejen v průběhu tvého zaučeníTak co? Máš chuť se k nám přidat? • Pošli nám pár slov o sobě a životopis nebo odkaz na tvůj LinkedIn, díky kterému tě můžeme lépe poznat. • Pokud si padneme do noty, tak se ti v nejbližších dnech ozve Eliška z HR týmu a pobaví se s tebou o vzájemných očekáváních. Před osobním pohovorem tě ještě čeká jednoduchý úkol na vypracování na doma. • Pokud se v očekáváních oboustranně potkáme, domluvíme ti osobní schůzku v pražské kanceláři s Hanou Rotbauer, regionální manažerkou, a s team leaderem správců, Kubou Mrázkem, kde budeš mít příležitost si o všem detailněji popovídat.
Nabízíme
Nabízená odměna:
10 000 Kč – 50 000 Kč měsíčně
Benefity:
• Firemní akce
• Flexibilní začátek/konec pracovní doby
• Individuální rozvržení pracovní doby
• Možnost občasné práce z domova
• Rozjezd zcela nového projektu
• Individuální rozpočet na osobnostní růst
• Dovolená 5 týdnů
• Zdravotní volno/sickdays
• Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
• Sleva na firemní výrobky/služby
• Ubytování/příspěvek na ubytování
• Mobilní telefon
• Notebook
• Občerstvení na pracovišti
• Stravenky/příspěvek na stravování
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: UlovDomov Lokalita: Slaný Pracovní pozice: Obchodník a správce v jednom Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: neuvedeno Nabídka přidána: 22. 10. 2025
Pracovní pozice aktivní
Práce Obchodník a správce v jednom: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Obchodník a správce v jednom?
Práce je nabízena v lokalitě Slaný.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy UlovDomov.