📝 Podrobnosti o nabídce práce

Tvým úkolem bude informovat klienta o jeho možnostech a pomoci mu umět se rozhodnout správně.
- péče o klienta, řešení jeho požadavků
- specifikace klientových potřeb
- po zapracování účast na obchodních jednáních
- vedení běžné administrativy související s přidělenou agendou
Požadujeme:
Ambiciózní talenty, na věku nám nezáleží, kteří chtějí nastartovat svojí kariéru v oblasti obchodu a vydělávat nadstandardní výdělky.
Nemáš zkušenosti? Máš pocit, že nevyhovuješ profilem? Žádný učený z nebe nespadl a my ti proto poskytneme veškerou podporu a profesionální zaškolení.
Snahu a cílevědomost umíme ocenit.
Nabízíme:
- V první řadě přátelské prostředí a pohodovou atmosféru v mladém kolektivu (průměrný věk je u nás 26 let)
- Práci v centru Olomouce s dobrou dopravní dostupností
- Fixní plat + odměny a bonusy
- Propracovaný systém školení a vzdělávání v rámci pracovní doby
- Knihovna s odbornou literaturou
- Benefity - telefon, Multisport karta, semináře, kurzy, stáže, ...
- Vánoční večírek, teambuildingy a jiné akce během roku
Vzdělání:
Vyučení, SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské
Pozice:
Finanční poradce, Pracovník call centra, Marketingová komunikace, Obchodní zástupce
Typ pracovního poměru:
Plný úvazek, Práce na ŽL
Mzda:
30 000–55 000 Kč/měsíc
-
Lokalita: Olomouc
-
Mzda: 55000 Kč
-
Směnnost: Plný úvazek/Práce na ŽL
-
Nástup: IHNED
-
❓ Vše, co o této práci potřebujete vědět
👉 Kde je tato práce?
Práce je v lokalitě Olomouc.
👉 Jaká je nabízená mzda?
Nabízená mzda je 55000 Kč.
👉 Kdo na tuto pozici nabírá?
Nabídku zveřejnila firma Czech Invest Solutions, s.r.o..
👉 Jaká je směnnost?
Směnnost: Plný úvazek/Práce na ŽL.
👉 Kdy je nástup?
Nástup je od IHNED.