💡 Doporučuji: Podívejte se i na podobné nabídky práce, ze kterých si určitě vyberete.

Obchodní referentka pro servisní oddělení

Praha hl.m.




Požadavky: Pro distributora zdravotnické techniky se sídlem na Praze 3, hledáme vhodnou kandidáta/kandidátku do přátelského a dynamického kolektivu na výše uvedenou pozici.

Co Vás na této pozici čeká?

* vede evidenci obchodního případu

* provádí administrativní činnosti v rámci oddělení

* komunikuje se zahraničními dodavateli

* objednává zboží

* zpracovává a zasílá faktury zákazníkům

* vyřizuje reklamace s dodavateli i zákazníky

* má na starosti logistiku zboží včetně skladové evidence

* komunikuje s přepravci

* odpovídá za dodržení procedurální posloupnosti obsahu každého obchodního případu,

* vede korespondenci týkající se obchodních případů

* vede evidenci zapůjčeného zboží, odpovídá za jeho vrácení, popř. fakturaci

* podílí se na inventurách zboží

Co nabízíme?

* zapojení do firemního vzdělávacího programu s možností rozvoje a prohlubování profesních znalostí

* nadstandardní preventivní závodní zdravotní péči poskytovanou v lékařském zařízení univerzitního typu

* veškeré potřebné pracovní vybavení

* teambuildingové aktivity

* 5 týdnů dovolené

* příspěvek na stravování

* smlouvu na dobu neurčitou

* přátelské pracovní prostředí a flexibilní pracovní dobu

Ideální kandidát?

* SŠ nebo vyšší odborné vzdělání, AJ podmínkou

* Komunikativnost

* Pečlivost

* Týmovost

* Zkušenost s logistikou zboží + skladová evidence

* Logické myšlení technického charakteru



Detaily o pracovním místě:
Lokalita: Praha hl.m.
Pracovní pozice: Obchodní referentka pro servisní oddělení
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: neuvedeno
Nabídka přidána: 15. 10. 2024
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát    15 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.

💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.

💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.

Zajímavé nabídky práce v okolí:
Obchodní Referent/Referentka
Praha - Hofmann Wizard s.r.o./nImport
Obchodní poradce
Praha - Generali Česká pojišťovna
Noční ostraha Letňany
Praha - 16 000 Kč - 18 000 Kč
IT Solutions Consultant SAP BW/BI
Praha - DHL Information Services
Procurement Manager
Praha - British American Tobacco
Poradce pro aktivní správu majetku
Praha - 60 000 Kč - 80 000 Kč
Disponent námořních přeprav-Praha západ
Praha - 35 000 Kč/měsíc - 55 000 Kč/měsíc
BI Specialist
Praha - BNP Paribas Cardif
Media Executive
Praha - Publicis Groupe CZ
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Obchodní referentka pro servisní oddělení: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Obchodní referentka pro servisní oddělení?

Práce je nabízena v lokalitě Praha hl.m..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Obchodní referentka pro servisní oddělení ve městě Praha hl.m.? Pošlete svůj životopis firmě ještě dnes.