Obchodní referent
Hledáme nového kolegu nebo kolegyni, který/á se rád/a ujme zodpovědné a pestré role v oblasti řízení zakázek a projektů.
Co vás čeká?
- samostatné vedení a koordinace přidělených projektů a zakázek
- práce s objednávkami v ERP systému a návrhy na jeho zefektivnění
- pravidelná analýza dat, reporting a hledání možností, jak zlepšit procesy
- úzká spolupráce s kolegy z výroby, technického a obchodního oddělení
- komunikace se zákazníky, řešení jejich požadavků a urgentních situací
- zodpovědnost za hladký průběh realizace od A do Z, včetně fakturace
Nabídka: - 5 týdnů dovolené
- možnost částečné práce z domova
- flexibilní pracovní dobu s volným odchodem už od 15 hodin
- dotované závodní stravování
- systém benefitů cafeteria
- výhodný mobilní tarif i pro rodinné příslušníky
a mnoho dalšího
Požadavky: - máte ukončené vzdělání ekonomického nebo technického směru (VŠ výhodou)
- umíte komunikovat v angličtině, němčina je vítaná
- orientujete se v SAPu nebo jiném ERP systému (není podmínkou, zaučíme)
- zvládáte práci v MS Office, především Excel
- nechybí vám pečlivost, samostatnost a analytické myšlení
- dokážete jednat s lidmi, ale také si vzít na starost vlastní projekt
- Podrobné informace o nabídce práce
Lokalita: Pardubice Pracovní pozice: Obchodní referent Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 45000 - 55000 Kč za měsíc Nabídka přidána: 9. 9. 2025
Pracovní pozice aktivní
Práce Obchodní referent: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Obchodní referent?
Práce je nabízena v lokalitě Pardubice.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 45000 - 55000 Kč za měsíc.