Obchodní referent/ka - využití AJ (NJ)
Informace
Naším klientem je zavedená výrobní společnost z Třince. Nabízíme skvělou příležitost na pozici, kde budete zodpovědní za komunikaci se zákazníky a budete koordinovat prodej zboží pro ně.
Obchodní referent/ka - využití AJ (NJ)
Náplň práce
• komunikace se zákazníky z ČR i zahraničí
• zpracování objednávek zboží do systému, následná koordinace dodávek dle potřeb zákazníka, realizace expedic (zajištění dopravy, fakturace atd.)
• administrativní činnost
• reporting, analýzy
• řešení zákaznických reklamací
Požadujeme
• SŠ/VŠ vzdělání
• znalost AJ - min. B1-B2, NJ velkou výhodou
• praxe ve výrobní společnosti na zákaznickém servisu velkou výhodou
• prozákaznický přístup, samostatnost, schopnost fungovat v týmu i samostatně
• dobrá uživatelská znalost MS Office + SAP výhodou
Co nabízíme
• smlouva na HPP – stabilní zaměstnání u stabilní firmy
• možnost práce částečně formou HOME OFFICE
• flexibilní pracovní doba
• bonusy
• dotované závodní stravování
• 20 + 5 dní dovolené navíc
• příspěvek na penzijní připojištění
• možnost dalšího vzdělávání a profesního růstu
• firemní akce
• pracovní smlouva na dobu určitou - zástup za MD
Co od vás očekáváme
Co vám nabízíme
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: Trenkwalder a.s. Lokalita: Třinec Odvětví práce: Administrativa Pracovní pozice: Obchodní referent/ka - využití AJ (NJ) Směnnost práce Plný, Zkrácený Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: neuvedeno Nabídka přidána: 15. 10. 2025
Pracovní pozice aktivníPožadavky na kandidáta
Min. vzdělání Základní
Práce Obchodní referent/ka - využití AJ (NJ): Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Obchodní referent/ka - využití AJ (NJ)?
Práce je nabízena v lokalitě Třinec.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Trenkwalder a.s..
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Třinec - Administrativa